Bij het inschakelen geen enkele led licht op.
Bodemplaat was nat maar overstroom schakelaar was net niet ingeschakeld.
Ik heb de bodem gedroogd.
De module in de deur krijgt spanning, ik denk dat deze defect is.
Ik heb op de print gemeten en meet 330V DC op de ingang van de hs elco's.

Op de moduleprint is niets abnormaal of verbrand te zien.

ik heb de module uitgebouwd om de voeding te testen.

heeft er iemand een schema van deze module?

Als er voedingen wegvallen dan is altijd mijn eerste onderzoek: Zijn er LNK of TNY chips aanwezig die de schakelende voedingen verzorgen.
En bij deze een LNK 306GN.

Een schema van deze print zal je niet makkelijk vinden, maar aan de hand van het principeschema van de datasheet van de LNK, moet je het kunnen volgen.
De veiligheidsweerstand die meestal meegaat zit stroomopwaarts naar de aansluiting. En is vaak vrij fors (3 watt) en laagohmig (tussen 22 en 100 ohm)

Bedankt, ik heb ondertussen enkele metingen gedaan.
Over de uitgang C2 meet ik 1.6 ohm, ik heb de cap verwijderd en deze meet ok 1000uF verder op de print is er nog een cap van 10uF hier meet ik ook kortsluiting. de cap zelf is ok ( los gesoldeerd en gemeten).
Tussen de S van de LNK304 en de massa meet ik 2.6 ohm

het schema komt niet helemaal overeen met de print, voor zover ik kan meten is er een diode in serie met de uitgang.

het is moeilijk meten met die kortsluiting.

.
Aan de uitgang is de plus van de cap met de aarding verbonden en de min via een diode aan de S van de LNK304.

Heeft iemand een idee waar een vervangprint kan besteld worden?

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (72%)]

Opgelet met dit soort toestellen. Ik lees iets over nieuwe print kopen. Dat zou in verhouding met de staat en restwaarde wel eens een financiële kater kunnen worden. De staat dus grondig evalueren voor je over gaat op zulke aankopen.

Ik zou wel (al is het maar ter lering) aanraden de print proberen te herstellen.
Haal de lnk eraf en meet dan nog eens alles na. Vooral diodes. Een lnk kost nu ook niet dat. Mss dat je in de buurt woont van iemand die het op het schap heeft liggen?