Beste Circuitsonline Team en leden.
Graag had ik geweten wat dit is ? Kan iemand hier wat info over bezorgen.
Foto's upgeload.
Het ziet eruit als een geplastificeerde print, deze is wel flexibel, plastiek aan beide zijde.
In der tijd was deze verbonden met een voeding en ging deze dan oplichten in verschillende kleuren. Dank voor antwoord.
Met vriendelijke groet.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik denk dat het EL folie is. EL staat voor Electro Luminescent. Je kunt het o.a. vinden op AliExpress, maar ik zie ze zo snel niet in de vorm van een kerstboom.
Beste SparkyGSX
bedankt voor antwoord , nu ik weet wat de naam is, kan ik wat verder gaan zoeken.
Bedankt.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Lijkt me familie van deze: https://www.ebay.com/itm/EL-Christmas-Tree-glowing-Electroluminescent-…
Beste Arco
inderdaad ,wat deze kerstboom heeft is dat er verschillende aansluitingen zijn (kanalen), waardoor hij der tijd knipperde zoals de lichtjes in een boom en in verschillende kleuren. Wat de werkspanning is , is me nog een vraag en welke aansluiting bij elkaar horen.
Wat ik vond is tussen 40 en 180 Vac , verbruik 0,1mA. Ik ga nog wat opzoek.
Toch bedankt voor de reactie.
M.V.G.