Goedendag,
Ik heb een oven van aeg de KPK742220M
944066388 01 .
Bij deze oven is de display kapot gegaan, Verzonden na verplaatsen al een kleine uitval van wat pixels, maar is nu in het geheel uitgevallen.
Nou wil ik hem vervangen,door een nieuwe.
Mijn vraag is of die geprogrammeerd moet worden ? Bij aeg op de site staat dat deze geïnstalleerd moet worden door installateur van aeg.
Heb de oude al gedemonteerd en is plug and play volgens mij.
Iemand daar ervaring mee?
Vr gr pieter
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Je kan de modules ook geconfigureerd bestellen. Volgens mij deze 982140057611127
Maar voor je besteld eerst dubbel checken.
Ja dat dacht ik ook, maar doen moeilijk bij aeg zelf, en zijn tijdelijk niet leverbaar...... enig idee wie die dingen ook verkoopt?
Ze doen moeilijk omdat er een te hoge reparatie graad aan zit, bullshit natuurlijk! Ik zal eens graven waar nog te leveren..
Ik heb navraag gedaan en helaas, is slecht leverbaar. Volgens onze grossier 1 a 2 weken levertijd maar denk langer zelf . Ook de ongeprogrammeerde is slecht leverbaar.. kan je wat details foto van LCD maken? wellicht iets universeels..
Ik heb bericht van aeg gekregen, zit een week levertijd op, sturen hem geconfigureerd op. Dus ik wacht even af. Als ze niet leveren ....dan maar weer verder kijken. Hou jullie op de hoogte