Op zaterdag 2 november 2024 15:40:47 schreef Sine:
25 items als je op de tracker klikt.
7 pagina's in heel V&A.
Schokkend
Precies. Een storm in een glas water. Als je Marktplaats kijkt kijken daar misschien wel 7 pagina per uur bij.
Degene met de meeste die de meeste items verkoopt is een trouwe forum gebruiken die zijn bijna onuitputtelijk voorraad aan het verkopen is. En daar zitten regelmatig best interessante items tussen.
omdat je om iets interessants te vinden door pagina's met losse componenten moet.
Eens kijken zijn dat toevallig 7 pagina's. Ja daar ben wel een paar minuten mee bezig. Dan kijk je zeker nooit op marktplaats , ebay of ali waar 1000den pagina's zijn.
Mensen zitten soms uren in de auto om een vlooienmarkt te bezoeken enkel en hopen om dat bijzondere ding wat ze zoeken nu eens te vinden. Als je echt iets zoekt dan zijn die paar pagina hier geen enkel probleem.
dat hij dan al binnen 1 of 2 dagen op pagina 2, 3 of 4 staat en vaak al binnen no time uit de update tracker,
Ik had vorig jaar hier ook ineens veel advertenties staan. Er was een item wat er al weken op stond en nog kreeg ik af en toe een email of die en die meter nog te koop had en wou reserveren. Het maakt dus weinig uit dat een advertentie is ondergesneeuwd die ene man was al een tijd op zoek naar die ene meter en die vond hem gewoon. Je onderschat de kracht van mensen die ergens naar op zoek zijn die geven niet zo snel op omdat ze een paar pagina's moet doorspitten.
Voor V&A scroll ik gewoon dagelijks door de lijst tot de advertentie die ik al gezien heb.
Precies dat hebben mensen ervoor over om net dat ene interessante ding te vinden die ze nog missen.