Die tracker is ook meer een hint dat er wat nieuws geplaatst is.
Voor verdere dingen zijn het inderdaad te weinig regels en zijn er te weinig karakters beschikbaar, maar daar is het dan ook niet voor bedoeld.
Moderator
Die tracker is ook meer een hint dat er wat nieuws geplaatst is.
Voor verdere dingen zijn het inderdaad te weinig regels en zijn er te weinig karakters beschikbaar, maar daar is het dan ook niet voor bedoeld.
Door het aanbod van de onderdelenaanbieders (Fatbeard is niet de enige) is V&A zeer levendig en aantrekkelijk om door te nemen.
Golden Member
Op zaterdag 2 november 2024 18:46:09 schreef IJzerhersteller:
Door het aanbod van de onderdelenaanbieders (Fatbeard is niet de enige) is V&A zeer levendig en aantrekkelijk om door te nemen.
Zo zie ik het ook, gewoon laten zoals het nu is.
Golden Member
Ik heb er ook geen moeite mee ik kijk ook steeds tot de laatst geziene advertentie zo blijf ik op de hoogte en laatst had een ik condensator/esr tester tussen de advertentie's van Fatbeard zelf staan en nota bene heb ik die nog verkocht aan hem.
Het gewoon een vast ritueel geworden zolang ik iedere avond bij C.O inlog.
Topics kijken en advertenties doorpluizen.
Wat mij aangaat vooral zo laten als het is.
Er zijn in het verleden periodes geweest dat er weinig werd aangeboden.
Ooit is FB leegverkocht.
t Is toch uiterst amusant om dagelijks door te nemen wat fatbeard voor een wonderlijke (soms zelfs heel handige) dingen in zijn berging heeft liggen! 't Kost hoogstens 5 minuten om alle nieuwe advertenties te scannen.
Ik geniet er iig van, ook als hij voor de fun een Rifa rookbom aanbiedt
Nog even dit: FB heeft niet de transport mogelijheid om zelf met een kraam op een markt te gaan staan. Als hij mijn 'burman' was kon mij gewoon die kraam(en) met mij delen.
Moderator
Op zondag 3 november 2024 15:26:12 schreef Tidak Ada:
Ik geniet er iig van, ook als hij voor de fun een Rifa rookbom aanbiedt
Dat is nog niet het meest verbazende .... dat nog iemand die koopt ook
't Staat daarom ook nog in mijn geheugen gegrift
En ach, Cobra's raken uit de mode. Was er kortgeleden niet iemand, die iets van ontstekingskabeltjes zocht....?
Golden Member
Op zondag 3 november 2024 14:54:29 schreef paulp:
Ooit is FB leegverkocht.
CO zal daarna nooit meer hetzelfde zijn
Honourable Member
CO zal daarna nooit meer hetzelfde zijn
Brede grijns! Maar voor sommigen zou het misschien wel beter kunnen zijn.
Overigens was @FB begonnen met 17 kuub, als ik me goed herinner, ik denk niet dat hij daar op korte termijn doorheen komt. Voor de komende decennia zitten we wel goed
Ook voor mij mag de V&A dus blijven zoals nu, ik heb er niet veel aan behalve een monkel af en toe, maar ik stoor me ook niet.
Golden Member
prima, als dan idd de gereserveerd status eruit gefilterd zou kunnen worden dan is het ook al een hele verbetering. Zijn spullen vliegen de deur uit dus wat dat betreft gaat dat goed
Ben toch wel eens benieuwd naar wat foto's om ene beeld van de hele verzameling te krijgen
Golden Member
Op zaterdag 2 november 2024 15:53:21 schreef Eric21:
Misschien tussenvorm. Zodra (gereserveerd) verschijnt, advertentie onzichtbaar. Iedere potentiele koper is dan toch te laat. Want er staan er elke dag veel met (gereserveerd) in de tekst.
Gereserveerd wil niet zeggen verkocht!
Als de reservist afhaakt om een of andere reden dan is het item weer beschikbaar. (ik weet niet of de verkoper dat strak bijhoudt)
Golden Member
Op zondag 3 november 2024 21:13:07 schreef vergeten:
[...]Gereserveerd wil niet zeggen verkocht!
Als de reservist afhaakt om een of andere reden dan is het item weer beschikbaar. (ik weet niet of de verkoper dat strak bijhoudt)
Tja, als de verkoper het zelf niet bijhoudt, wie dan???
Ik ben persoonlijk ook van mening dat gereserveerde spullen liefst uit de listing verdwijnen.
Reservering is om binnen twee weken een hoeveelheid spullen bijeen te graaien, die opwegen tegen de verzendkosten.
Soms heb je in die tijd maar voor 1€ gereserveerd dan kun je het nog anuleren. Dan hebben de 'ongelukkigen' toch nog een kans. Vandaar....
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 3 november 2024 21:23:38 (11%)
Honourable Member
Op zondag 3 november 2024 20:47:58 schreef Stijnos:
... Ben toch wel eens benieuwd naar wat foto's om ene beeld van de hele verzameling te krijgen
Om je een (klein) idee te geven (het is ongeveer zes keer zoveel):
Het meerendeel hiervan heeft inmiddels al een of meerdere keren op CO gestaan, of staat er nu op.
Wat op de bovenste plank staat houd ik (denk ik), de plank eronder weet ik nog niet; de rest is voor de verkoop.
Items in de doos links voor hebben al een keer of wat op CO gestaan, van de rest is een goed deel niet voor verkoop maar heeft nog geen andere plek...
Het was een laag dikker, dat wel.
Dit is zo ongeveer wat er in die kleine grijze doosjes zit, al wisselt de inhoud nogal.
FYI: ik heb nog een stuk of 20 van die doosjes... En een heleboel ander spul.
Ik kán de gereserveerde advertenties ook direct verwijderen, maar daar is niet elke klant blij mee...
Golden Member
Is het niet een idee die grijze doosjes "as is" te koop aan te bieden ? Die met de IC's bijvoorbeeld ?
Honourable Member
Bijna....
Er zijn onbedoeld een paar dingen in terecht gekomen die ik wil houden.
Honourable Member
Op maandag 4 november 2024 10:41:20 schreef fatbeard:
Bijna....
Er zijn onbedoeld een paar dingen in terecht gekomen die ik wil houden.
Zoiets als mijn krantenbak op oudpapierdag.
Golden Member
Op zondag 3 november 2024 20:47:58 schreef Stijnos:
..als dan idd de gereserveerd status eruit gefilterd zou kunnen worden dan is het ook al een hele verbetering...
Misschien filter uitbreiden met "Aangeboden door" met een mogelijkheid een expressie in te voeren (NOT aanbieder-1 AND NOT aanbieder-2)
Special Member
Van mij mag het zo blijven zoals het nu is, ik stoor mij er niet aan.
Golden Member
Ik vind het ook prima zoals het is.
Golden Member
Het zou handig zijn als bij een advertentie een knopje stond "zie alle advertenties van deze adverteerder", zoals FB nu al doet in zijn advertenties. Dat scheelt in bij elkaar zoeken van spullen zonder veel verzendkosten.
Honourable Member
Ik sluit mij bij Lambiek en Maarten aan, voor mij is het zo ook prima.
Wat misschien wel een mogelijkheid zou kunnen zijn, maar of dat technisch kan weet ik niet, is de optie om een lijsje in te kunnen voeren bij een advertentie.
Een soort exel achtig iets.
Dan zouden er een rij artikeltjes onder elkaar kunnen staan met de prijs er bij.
Dat is denk ik iets voor Jeroen verder.
Honourable Member
Op maandag 4 november 2024 18:11:33 schreef Hoeben:
Het zou handig zijn als bij een advertentie een knopje stond "zie alle advertenties van deze adverteerder"
Wat je in elk geval kunt doen is: in de advertentie op de gebruikersnaam klikken, en dan onderaan kiezen voor 'Vraag & aanbod'.
Dan zie je alle advertenties van die adverteerder.
Honourable Member
Op maandag 4 november 2024 14:49:02 schreef Schimanski:
[...]Misschien filter uitbreiden met "Aangeboden door" met een mogelijkheid een expressie in te voeren (NOT aanbieder-1 AND NOT aanbieder-2)
Dat zou ook ik erg waarderen, maar de forumsoftware moet het dan wel mogelijk maken, nietwaar?