kan er geen limiet aan het aantal advertenties dat per week / dag geplaatst mag worden?

Frederick E. Terman

Honourable Member

Op maandag 4 november 2024 10:41:20 schreef fatbeard:
Bijna....
Er zijn onbedoeld een paar dingen in terecht gekomen die ik wil houden.

Zoiets als mijn krantenbak op oudpapierdag. :D

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Schimanski

Golden Member

Op zondag 3 november 2024 20:47:58 schreef Stijnos:
..als dan idd de gereserveerd status eruit gefilterd zou kunnen worden dan is het ook al een hele verbetering...

Misschien filter uitbreiden met "Aangeboden door" met een mogelijkheid een expressie in te voeren (NOT aanbieder-1 AND NOT aanbieder-2)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Lambiek

Special Member

Van mij mag het zo blijven zoals het nu is, ik stoor mij er niet aan. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
maartenbakker

Golden Member

Ik vind het ook prima zoals het is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hoeben

Golden Member

Het zou handig zijn als bij een advertentie een knopje stond "zie alle advertenties van deze adverteerder", zoals FB nu al doet in zijn advertenties. Dat scheelt in bij elkaar zoeken van spullen zonder veel verzendkosten.

revado

Honourable Member

Ik sluit mij bij Lambiek en Maarten aan, voor mij is het zo ook prima.

Wat misschien wel een mogelijkheid zou kunnen zijn, maar of dat technisch kan weet ik niet, is de optie om een lijsje in te kunnen voeren bij een advertentie.
Een soort exel achtig iets.
Dan zouden er een rij artikeltjes onder elkaar kunnen staan met de prijs er bij.
Dat is denk ik iets voor Jeroen verder.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Op maandag 4 november 2024 18:11:33 schreef Hoeben:
Het zou handig zijn als bij een advertentie een knopje stond "zie alle advertenties van deze adverteerder"

Wat je in elk geval kunt doen is: in de advertentie op de gebruikersnaam klikken, en dan onderaan kiezen voor 'Vraag & aanbod'.
Dan zie je alle advertenties van die adverteerder.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Paulinha_B

Honourable Member

Op maandag 4 november 2024 14:49:02 schreef Schimanski:
[...]Misschien filter uitbreiden met "Aangeboden door" met een mogelijkheid een expressie in te voeren (NOT aanbieder-1 AND NOT aanbieder-2)

Dat zou ook ik erg waarderen, maar de forumsoftware moet het dan wel mogelijk maken, nietwaar?