IJzerhersteller
Een supertweeter heeft altijd 0% vervorming. In de meterkast heb ik audiofiele gouden zekeringen op de wasmachine groep. Eerst hoorde ik nauwelijks verschil. maar na 100 uur inspelen, FANTASTISCH!
De automaat rechtsonder is m.i. de moderne vervanger van de vroegere "gemeentestop", meestal 40A. vervanger van de ouderwetse (stop)zekering 35A.
Kan je nu zelf bedienen i.p.v. wachten op Liander of andere netbeheerders. Ook omdat hij voor de meter zit.
Inmiddels verhuisd en de kast up to date gemaakt.
Na installeren kwam 1 groep niet bij, aardlekfout in een stopcontact, daarna gelukkig live.
Er is geen werkende aarde in dit appartement, testman had ook hier volledig gelijk, oude verbinding aan waterleiding, ik moet dit met VVE op gaan nemen..
Vooralsnog werkt het, en kunnen we weer voorui!
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
mooi zo, dus al gelukt om de meterkast om te bouwen. zie dat je 2 flex hebt voor de kookgroep naar een doosje, normaal is het 1 buis van 19mm met 5 draden 2,5 erin. zo lijken het 2 groepen. het kan zijn dat die buis onder de groepenkast in de keuken uitkomt, voorbereiding vanuit de bouw op elektrisch koken is al oud, kan ook hier al voorzien zijn. het kan ook zijn dat die buis naar de onderburen gaat, al dan niet meteen naar de begane grond.
Die kookgroep, dat is mijn werk, die klopt technisch wel, het zijn uiteindelijk twee groepen, maar hij zit nergens aan, er is nog geen elektrische kookplaat.
Knap ik wel op als het zover is…