Goeiemorgen,
Ik hoop dat ik met dit probleem in de juiste sectie zit.
Sinds enkele weken hebben we een nieuwe puppie.
Onlangs bestelden we een automatische rollende speelbal via FB. De eerste dag, na amper een paar uur was de pret gedaan. Toestelletje defect!
Onze dochter vond op internet hetzelfde voor een fractie van de prijs maar het was even snel defect.
Heeft iemand ervaring met dit speeltje?
Met vriendelijke groet,
Geert

Heeft iemand ervaring met dit speeltje?

Sorry, nee, ik ben de speelballen al een tijdje ontgroeid, en mijn ervaring beperkt zich ook meer tot niet-automatische ballen, dat was al gecompliceerd genoeg voor mijn simpele brein.

(het 'Engels' op het doosje is trouwens indicatief: 'how to work operate?')

Op een iets constructievere noot: als retourneren geen optie is, wat let u om ze open te maken en te kijken wat er aan mankeert?

:D
Bij de groene heb ik de rubberen 'mantel' al even verwijderd maar toen is er reeds een stuk van het asje gebroken.
Vooraleer ik het binnenwerk wou openen, wilde ik eerst even informeren naar eventuele ervaringen want ik vrees dat het openen 'fataal' zal zijn.
Als ik voor onze 2 speeltjes mag spreken is het waardeloos. :(

Als het zo zwak is dat er een asje breekt dan zou ik mijn hond er niet mee laten spelen. Ligt aan het soort hond maar ze hebben meer kracht in hun "knijptang" dan jij in je hand. Mijn voorlaatste hond "knipte" van dat grove groen geplastificeerd gaas zonder problemen door. ( Friese Stabij ) Sommige laten hun speelgoed heel, andere proberen het te slopen zoals mijn huidige hondje deed toen ze een stuk jonger was en meer tanden had. Een stoffen speelgoedmuis werd vakkundig in een paar minuten geslacht.

Repareren? Waarschijnlijk niet, zal wel China prut zijn wat er leuk uitziet maar lang niet degelijk genoeg voor onze lieve slopertjes.

Krijgt nogal slechte reviews: https://www.youtube.com/watch?v=wf1MvFqFApw
Op een schaal van 10 krijgt 'ie een '1' voor kwaliteit. (door slechte kwaliteit en de accu 'sucks'... :+ )

@Fred101: het is een Yorkshire van 10 jaar en een puppie Chihuahua van 4 maanden.
Het stukje as is afgebroken bij het verwijderen van het groene omhulsel.
Mijn schuld maar in elk geval was het niet stevig.
Het groene is van FB (waarschijnlijk van China) en het andere van Temu.
Dus niet te herstellen.
@Arco: de slechte reviews verwonderen me echt niet, zal ze straks even bekijken.
@Andre1973:in principe knippert een rood ledje en wanneer opgeladen, blijft het branden. Dit is bij beide een paar keer goed geweest maar daarna was het over en out.

Derde keer, goede keer.
Vorige week nog 2 nieuwe speeltjes gekocht en nu hebben we er (eindelijk) eentje dat het al meerdere dagen volhoudt! Het 4e hebben we nog niet uitgepakt...