Beste,
Ik ben nieuw hier,mijn ladder van Stanley fatmax gaat niet meer.
Als ik deze in stopcontact steek brand het groene ledje 2sec groen en dan begint deze snel rood te pinken.
Dit doet hij zowel met als zonder accu erin.
Heb al nieuwe aangekocht en die laad de accu’s op …dus ligt zeker niet aan de accu’s.
Heb al op het forum gezocht maar niet echt iets gevonden erover.
Hoor het graag van jullie of iemand hoer al hetzelfde probleem ondervonden heeft.
Mvg peter

vaak bij dat spul, gevallen en los contact ontstaan daardoor. kan ook afgebroken spoel, weerstand oid zijn. doorgaans iets wat groot is en niet goed vast zit op de print. soms is nasolderen al genoeg..

Wel van belang is dat als je 'm open gaat schroeven dat je eerst de stekker uit het stopcontact trekt en dan minimaal 15 minuten wacht totdat je iets van de print aanraakt.

Er zit vrijwel zeker een gelijkrichter met condensator op de print die de spanning van het stopcontact gelijkricht en dan staat er 325V op de condensator. Normaal wordt dat binnen een minuut via een weerstand ontladen maar dat weet je nooit zeker.

Deze zijn héél duidelijk, maar met een loupe op zoek gaan naar zulke slechte solderingen kan resultaat opleveren en dan is even opnieuw (laten) solderen soms voldoende. Als je geluk hebt...