Lightguiding panels bestellen. Is daar een "catalogus voor"

Omdat ik niet vind dat dit echt bij dat https://www.circuitsonline.net/forum/view/168719 topic hoort, open ik even een nieuw, maar refereer graag hier naartoe.

Er wordt hier een mooi bestelnummer geopperd van een lightguide plaat van een Samsung paneel. Staat inmiddels bij Aswo op 1 tot 2 weken besteltijd, dus wellicht terug leverbaar/bestelbaar.

Bestaat er ergens een manier om aan het partnummer van zo'n lichtgeleidingsplaat te komen?

Ik heb dat al enkele keren meegemaakt in Loewe tv's dat die verkleuren. Het is in theorie een HiSense scherm, maar als je wat dieper kijkt zit er de ene keer een LCD + T-Con van LG in en soms ook van Samsung. Maar goed via HiSense ga je niks kunnen terugvinden.

Iemand hier een idee over?

Dag Beeldbuisje.
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar omdat ik verlegen zit om zo'n LGP veerde ik even op toen ik in je posting las dat het door mij gezochte LGP (type BN61-15570A) over één á twee weken weer leverbaar zou zijn.
Dat is niet wat ik zie als ik kijk bij ASWO. Kijk ik soms verkeerd?

Klopt IDD dat in sommige modellen TVs wel 4 verschillende schermen zijn gebruikt. maar dat heeft niets te maken met de gebruikte lichtbak of LGP. Hisense zijn op zich geen beroerde schermen.. het zakt bij Loewe ook steeds meer af op low Budget..

Ik heb hier een krom toestel staan waar de plaat waarschijnlijk stuk is, maar kan die niet vinden bij Aswo... Aangezien er heel veel verschillende platen zijn, zal het wel lastig zijn om een volledig overzicht en assortiment te hebben... Ik zou verwachten dat Aswo het dichtste bij komt, en dan heb ik misschien gewoon pech (ik mag het toestel houden/slopen als ik het niet kan maken of als het te duur wordt).

Het gaat om een Samsung QE65Q8CNAL Version No 01 / QNQ8C

@ChristiaanR: Het klopt inderdaad wat jij laat zien, hier staat het inmiddels ook op "levertijd onbekend". Ik ben er 500% zeker van dat daar in de week stond tussen 1 en 2 weken levertijd.
Nu betrap ik de logistieke dienst van ASWO de laatste tijd wel meer op slordigheden.

Waarom pak je dan niet de andere plaat die William voorstelde? Die is wel leverbaar blijkbaar...

@smd: Mijn haat jegens Samsung is hier ook weer toepasselijk hoor. Tot nu toe nog maar eentje zelf gehad, maar ik lees hoe langer hoe meer verhalen en zie ook aanbiedingen van 55" Loewes met SL4 chassis en kapotte panelen.
HiSense op het scherm, maar T-Con die duidelijk Samsung is, alsook het LCD paneel. Kapot gaan ze.
48" modellen en kleiner hebben dan een LG T-Con en heb je nooit wat mee.
Zou HiSense in Loewe ook niet alleen een stickertje kleven op een alu plaat waar de printen opgeschroefd worden en voor de rest er panelen opleggen van LG en/of Samsung?
Zoals je zegt is bij LCD het ook een budget verhaal aan het worden. De voormalige Bild C en actuele Callas zijn 43" LCD's. Er is naar te kijken, maar de vraagprijs is absoluut niet verantwoord.

Ik hoop dat William1967 nog eens mee leest. Hij weet dat misschien van die catalogus...

Een catalogus is er bij mijn weten niet.
Voor LGP's kun je hier zoeken, zoek naar LGP en je krijgt alle leverbare Samsung LGP's te zien en waar ze in passen. Of het een goede kwaliteit is weet ik niet, ik heb daar al een paar keer led strips ingekocht die via Aliexpress niet leverbaar waren en die werken tot op heden goed.

Mijn eeuwige dank _/-\o_

Deze site laat tenminste toch al iets zien mbt die diffusors. Voorheen hadden we niks.

IDD bij die Site ook wel eens wat besteld en geen slechte service! uitgebreider geworden dan het was.

Voor de curved laatst een Sony rechte plaat ingezet met dots in witte plaat en vond beeld in zijn geheel niet verkeerd als resultaat. Ik laat de platen uit slooptoestellen halen tegenwoordig. Nu een bosje staan , makkelijk.