Een poosje geleden kocht ik bij Budgettronics aan aantal YS-1020UB RF RS-232 modulen. (In de 430 MHz. band.) Ik heb deze modulen voor een aantal toepassingen gebruikt en ze werken uitstekend. Maar omdat ik meerdere van deze modulen gebruik zou ik één set op een andere frequentie willen zetten.
Volgens de bijgeleverde documentatie zou de frequentie gewijzigd kunnen worden met de applicatie YSPRG.EXE.
Alleen...ik heb het hele internet afgezocht maar ik kan nergens YSPRG.EXE vinden! (Volgens de fabrikant van deze modulen zou dit op de bijgeleverde CDR staan, maar die heb ik er nooit bijgekregen.)
Heeft iemand énig idee waar ik YSPRG.EXE zou kunnen vinden of misschien heeft iemand dit bestand zelf wel?
Ik zou er zeer mee geholpen zijn!
Omdat ik het niet kon uitstaan dat dit bestand nergens te vinden was ben ik nóg weer eens aan het zoeken gegaan en ik denk dat ik op deze website in Indonesië een download link gevonden heb.
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: Hier is het bestand te downloaden, misschien dat iemand anders er ooit nog eens wat aan heeft...
YSPRG.EXE
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Is op veel Chinese sites terug te vinden, bijv deze: https://drive.google.com/file/d/0BzkNNhuEnaF-RmJXR1lsUkdQWjQ/edit?usp=…