Op woensdag 21 mei 2025 14:00:59 schreef Andre_avr:
Tot heden niet gelukt.
Tips voor uitbouw pioneer mosfet 50wx4

Ik heb wat fotos ter verduidelijking.

Ik krijg het niet voor elkaar met plat ding tussen de twee zilverkleurige zichtbare dingetjes

Tot heden niet gelukt.
Tips voor uitbouw pioneer mosfet 50wx4

Ik heb wat fotos ter verduidelijking.

Ik krijg het niet voor elkaar met plat ding tussen de twee zilverkleurige zichtbare dingetjes

Het lijkt of een ronde blokade voel als ik de platte pen erin steek.

Het is ingebouwd in een daihatsu terios .

[Bericht gewijzigd door Andre_avr op (52%)]

Zoveel autoradio's zoveel demontage pennen.
Als je de bijbehorende pennen niet hebt is het netjes een kansloze missie.
Je kan het bakje er onderuit trekken, en dan nog eens proberen, heb je iets meer ruimte.
Succes.

Ik weet niet wat "plat ding" is, dat je gebruikt hebt. Je hebt twee passende sleutels nodig. Zoek via Google op "Pioneer car radio key".

Na worshop manual , youtube ben ik eruit.

Middenconsole dasboard moet er in dit geval af.

Plectrum tussen priegelen en twee beschadigingen later eindelijk gelukt

geschroefd, dat zie je niet vaak meer bij een standaard maat radio. normaal is het idd een plat plaatje met klein deukje erin op t einde. heb die weleens van een pc slotplaatje geknipt. de philips versie met die 2 ronde gaatjes kun je mooi van een stukje stugge 6mm2 aarde maken.

Het is een heel avonduur geworden.
Sluiting en doorslaande zekeringen (klein formaat dus niet op voorraad) vallende schroefjes en ontbrekende gps antenne.

Morgen op zoek naar de gevallen schroefjes en proberen alles er weer netjes in te krijgen.

Dan deel 2 de luidspreker bestuurder vervangen (het lag dus niet aan de auto radio :-) ) maar die moest toch vervangen worden want de cd speler deed het niet meer.

wiebel maar eens met de kabel in het deurscharnier, vaak zit daar een los contact in. of de stekker in het scharnier is vuil.