Waar kan ik spellingcorrectie voor CO instellen? Tijdens het typen is zowat alles onderstreept (zou dat een correctie zijn in een vreemde taal?)
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Dat is je browser, dan staat hij waarschijnlijk op Engels.
Bij FF klik je rechts en kies dan talen/languages. Daar kun je dan de geïnstalleerde talen selecteren.
Paulinha_B
Honourable Member
Inderdaad in te stellen in de browser, niet binnen CO.
Bv. in Firefox: rechtsboven de drie horizontale streepjes aanklikken ("menu"), dan "settings", dan naar beneden tot "language". Daar is de taal uit te kiezen, en een aanvinkvakje om de spellingscontrole aan of uit te zetten.
Op donderdag 12 juni 2025 15:08:06 schreef buzzy:
Waar kan ik spellingcorrectie voor CO instellen? Tijdens het typen is zowat alles onderstreept (zou dat een correctie zijn in een vreemde taal?)
Kan jij niet foutloos typen? 
RAAF12
Golden Member
Zeehond vrijlating in de Waddenzee live https://www.youtube.com/watch?v=rqa5QEEeFcw
FF staat in het Nederlands.
Op andere fora gaat het wel goed.
En verrek, nu ik dit stukje typ, geen rode streepjes 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Reageert FF toevallig op de ingestelde toetsenbordtaal? Die kun je makkelijk per ongeluk verkeerd zetten onder Windows met een toetscombinatie.
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.