Even een technische vraag .Nu heb ik sinds 2 weken Delta glas Fiber .Nu werkt de TV wel als ik vroeg in de ochtend de Tv aanzet en de Settop box .Dan geen probleem .Maar op de namiddag geen beeld .En doe je de HDMI er even uit.Gelijk beeld .Toen een nieuwe HDMI er op gedaan en een andere ingang poort op de Tv .Helpt ook niks ik ga van de Modem naar de 8 poort Switch .Omdat de Nokia Witte modem in de meterkast zit ik dan maar 1 Ethernet kabel na de kamer hoefde te trekken .En dan daar in de 8 poort Swich. Ethernet daar hangt de Computer aan . En de Settop box . Wat zou hier het in het Systeem verkeerd gaan ? De Lg tv ook al een Up date gedaan . Hier de merken van de Apparaten de 8-Port Gigabit Desktop Switch -De Glas Modem Nokia XS-2426G-B,En de Interactieve Ontvanger Amino Aria 7X bij voorbaat dank .M.v.g

probeer eens om de hdmi besturing in je tv uit te schakelen in het menu.

Goede avond Testman .Dan zal ik dat eens proberen maar er gaat ook nog een BlueRay player na de tv op een andere HDMI dat werkt perfect .

Zag net in het menu dat deze uit stond .Zou het daar van komen? Ik heb het nu aan gezet -Zet "SIMPLINK (HDMI-CEC)" op UIT.Dan morgen op de namiddag zal ik het wel merken . Mvg

Anders als test de UTP kabel vanuit de meterkast direct in de settop box en proberen of dat wel goed gaat.
Kan ook de switch of een kabel zijn.

Dan zal het wel goed zijn .Maar het moet zo werken ,Hij springt er nog steeds gelijk voor. Zal wel aan het HDMI menu zijn ,zoals de Testman zegt ,M.v.g

Dit las ik op community site van Odido.

Wij hebben een Amino Aria 7x deze geeft zwart beeld als hij uit stand-by komt. Als hij een halve tot hele dag in stand-by heeft gestaan en je zet hem dan aan met d'r afstandsbediening krijg je zwart beeld. Vervolgens moet je dan op een cijfer drukken op de afstandsbediening om beeld te krijgen.

Wie weet gaat de ontvanger na verloop van tijd in een soort van spaarstand en wordt pas geactiveerd als er op de afstandsbediening een toets wordt ingedrukt.
Kijk de instellingen van de ontvanger een na want wellicht is die optie uit te schakelen.

Hij heeft nog geen Kuren weer gehad ,En ik kreeg dan wel mijn HDMI ingang ervoor met het Delta icoontje maar stond er lijkt geen signaal te zijn ,Maar het werkt nog steeds perfect toen ik de Hdmi in het tv menu om gezet heb.