ik weet niet of het een lokaal probleem is of algemeen, maar ik kan CO gewoonweg niet openen op de gsm.
ik krijg het icoontje wel te zien en dan hangt de boel vast. meestal krijg ik 10-15min later wel het CO beeld en gaat alles vlot. maar precies of die ergens blijft hangen op een mobile versie van de website???

ik had hier dus HLN open, heb circuitsonline.net getikt, krijg onderaan de favicon van CO te zien en dan niks. ligt het nu aan het mobile gedoe of aan de nieuwe layout... geen idee

EDIT:ben aan het kijken wanneer de pagina doorkomt, ben al 8min verder ondertussen en nog niks.
ook eens een vers tablad genomen en naar CO gegaan. zowel op wifi als op 4G heb ik hetzelfde. alle andere websites werken perfect op mijn telefoon.
op mijn gsm zit natuurlijk mijn login gekoppeld

Iphone of android?
Bij mijn Samsung werkt het prima.

android met chrome browser.
ondertussen al 19min ver en geen van beide tabbladen antwoord. op het werk wel al gehad dat het na heel lang doorkomt en dan kan ik overal klikken en openen.
nieuw tabblad met CO hangt weer vast

[Bericht gewijzigd door fcapri op (43%)]

Hier ook geen problemen, Samsung en Chrome.
Schoon Chrome eens volledig op.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op (16%)]

@fcapri, Tijd voor een nieuwe telefoon!
CO is ongeveer de enige site die het fatsoenlijk op mijn telefoon doet.

Op woensdag 10 september 2025 18:18:24 schreef fcapri:
ik had hier dus HLN open,

Ik weet al genoeg. HLN (DPG media-rommel) heeft al je werkgeheugen opgevreten.

Android op Nothing phone met Chrome, oude layout, werkt perfect.

Op woensdag 10 september 2025 18:34:33 schreef fcapri:
android met chrome browser.
ondertussen al 19min ver en geen van beide tabbladen antwoord. op het werk wel al gehad dat het na heel lang doorkomt en dan kan ik overal klikken en openen.
nieuw tabblad met CO hangt weer vast

Ik ook chrome op de Samsung.
Daar moet ik bij zeggen dat mijn oude A20 , die na android 11 niet meer hoger kon , ook lastig was met oa CO.
De huidige A17 werkt flitsend. En die is Android 15.

[Bericht gewijzigd door revado op (18%)]

Op een Xiaomi 11T en Doogee S68pro beiden draaiend met Opera mobile geen problemen.

zal gsm zijn dan. als ik uitlog op CO krijg ik wel direct de nieuwe layout te zien

maar eens ik weer ingelogged en gekent ben, duurt het 20min ofzo voor het inlaad

draai ook android 11 nu, gsm is van 2019.
met edge gaat die ook gewoon open
met duckduck go ook, maar chrome blijft 20min hangen

Al een keer uit en aan gezet?

Verschil tussen ingelogd en uitgelogd zijn vooral koekjes, denk ik. Dus probeer eerst eens alleen die op te ruimen (voor de zekerheid gewoon alle koekjes in Chrome).