ik weet niet of het een lokaal probleem is of algemeen, maar ik kan CO gewoonweg niet openen op de gsm.
ik krijg het icoontje wel te zien en dan hangt de boel vast. meestal krijg ik 10-15min later wel het CO beeld en gaat alles vlot. maar precies of die ergens blijft hangen op een mobile versie van de website???

ik had hier dus HLN open, heb circuitsonline.net getikt, krijg onderaan de favicon van CO te zien en dan niks. ligt het nu aan het mobile gedoe of aan de nieuwe layout... geen idee

EDIT:ben aan het kijken wanneer de pagina doorkomt, ben al 8min verder ondertussen en nog niks.
ook eens een vers tablad genomen en naar CO gegaan. zowel op wifi als op 4G heb ik hetzelfde. alle andere websites werken perfect op mijn telefoon.
op mijn gsm zit natuurlijk mijn login gekoppeld

Iphone of android?
Bij mijn Samsung werkt het prima.

android met chrome browser.
ondertussen al 19min ver en geen van beide tabbladen antwoord. op het werk wel al gehad dat het na heel lang doorkomt en dan kan ik overal klikken en openen.
nieuw tabblad met CO hangt weer vast

[Bericht gewijzigd door fcapri op (43%)]

Hier ook geen problemen, Samsung en Chrome.
Schoon Chrome eens volledig op.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op (16%)]

@fcapri, Tijd voor een nieuwe telefoon!
CO is ongeveer de enige site die het fatsoenlijk op mijn telefoon doet.

Op woensdag 10 september 2025 18:18:24 schreef fcapri:
ik had hier dus HLN open,

Ik weet al genoeg. HLN (DPG media-rommel) heeft al je werkgeheugen opgevreten.

Android op Nothing phone met Chrome, oude layout, werkt perfect.

Op woensdag 10 september 2025 18:34:33 schreef fcapri:
android met chrome browser.
ondertussen al 19min ver en geen van beide tabbladen antwoord. op het werk wel al gehad dat het na heel lang doorkomt en dan kan ik overal klikken en openen.
nieuw tabblad met CO hangt weer vast

Ik ook chrome op de Samsung.
Daar moet ik bij zeggen dat mijn oude A20 , die na android 11 niet meer hoger kon , ook lastig was met oa CO.
De huidige A17 werkt flitsend. En die is Android 15.

[Bericht gewijzigd door revado op (18%)]

Op een Xiaomi 11T en Doogee S68pro beiden draaiend met Opera mobile geen problemen.

zal gsm zijn dan. als ik uitlog op CO krijg ik wel direct de nieuwe layout te zien

maar eens ik weer ingelogged en gekent ben, duurt het 20min ofzo voor het inlaad

draai ook android 11 nu, gsm is van 2019.
met edge gaat die ook gewoon open
met duckduck go ook, maar chrome blijft 20min hangen

Al een keer uit en aan gezet?

Verschil tussen ingelogd en uitgelogd zijn vooral koekjes, denk ik. Dus probeer eerst eens alleen die op te ruimen (voor de zekerheid gewoon alle koekjes in Chrome).

Hier vanuit Shijiazhuang in China werkt ook alles gewoon. met een Samsung en Firefox

Nu zag ik dat je onlangs ook een probleempje had met een ESP.
Zou het kunnen dat je via een of meerdere router(s) een bepaald kanaal overbelast ?
Met een ESP kun je namelijk ook detecteren welke kanalen gebruikt worden, en welke juist vrij zijn.

Uit eigen ervaring : Een tijdje terug werd ik door mijn ouders gevraagd waarom hun internet zo slecht was. Dankzij een scan met een ESP8266 kwam ik erachter, dat hun router en die van enkele buren op hetzelfde kanaal zaten. Het leek wel of de routers onderling een wedstrijd hielden wie het hardst kon schreeuwen om verbindingen op te bouwen. Een van die buren had zelfs signaalversterkers / repeaters aangeschaft vanwege het slechte ontvangst om hun probleem proberen op te lossen. Vervolgens heb ik een vrij kanaal gevonden, en de router van mijn ouders daarop ingesteld. Sindsdien surfen ze weer met plezier op het internet (en heb ze de kosten bespaard voor de aanschaf van een "WiFi-nog-harder-schreeuw-kastje").

P.S. Er zijn volgens mij ook "appjes" voor op de telefoon om de gebruikte kanalen weer te geven en hoe sterk die signalen dan zijn.

ik had het probleem 2weken geleden ook toen ik in frankrijk zat.
ik kon naar tv kijken van belgie, facebook, hln,.... alles werkt.
CO duurde zeker 15min om te laden.
ik had het probleem gisteren ook toen ik op 4G zat en ik 15min moest wachten op mijn vrouw, CO is nooit geladen geraakt.

en thuis op mijn wifi is hetzelfde. enkel CO website heeft dit, al de rest werkt gewoon.

mijn wifi thuis is opgebouwd uit 3 access points en 1 repeater voor de zolder (cinema kamer).
-huis straatkant: belgacom wifi AP met 2,4Ghz en 5GHz op kanaal 6 (kanaal 108 voor 5ghz).
-huis zolder: repeater 2.4GHz op kanaal 6
-huis achterkant: router met openwrt erop 2.4GHz op kanaal 1
-loods achteraan: linksys 2.4GHz op kanaal 12

quasi alle GSMs en tablets thuis werken op de 5GHz wifi.
alles van pc of rpi dat netwerkkabel heeft is via kabel verbonden (10tal).
alle ESP zitten op de 2.4Ghz band. in huis zijn dat er een stuk of 4, de rest staat achteraan in de loods zoals thuis batterij, camera systemen, zonnepanelen

mijn buren zitten op kanaal 11, dus verste weg van mijn 1 en 6 in huis.
mijn loods zit op 12 maar zit ver weg in de tuin waar geen wifi meer in de buurt staat. daar een afwijking zodat er niet teveel deze opmerken (wandelpad ernaast).

ik kijk ook HD tv op mijn gsm thuis zonder enige onderbreking. wifi problemen zijn er bij mij thuis niet.
de enige problemen was dat een ESP enorm veel verlies kreeg als je een paar meter verder wandelde

moet ofwel in mijn chroom zijn dat er iets niet compatible is met CO website, of de android op zich

WiFi is totaal verziekt...
De WiFi in de routers van de providers is vaak al ruk, en dan gaan mensen het "versterken".
Ik woon redelijk hoog in een flat, als ik een scan doe zie ik gemiddeld tussen de 40 en 50 verschillende SSID langskomen.
En dat met maar 11 bruikbare kanalen.. het is dus constant "kanalenoorlog " in derdaad.
En dan zet ziggo standaard zijn pruts modem-routers ook nog eens op kanaal 1 of 11...

Ik heb alles bekabeld , gebruik WiFi alleen voor een tablet of tijdelijke oplossing.
Zelfs in de laptop zit gewoon een draad.
WiFi zit in een aparte Vlan die is gescheiden van de andere netwerken.
De Ap's zijn Unifi, die communiceren met elkaar en gaan op een vrij kanaal zitten.
Daar zijn ze meestal drukker mee dan met het WiFi zelf :)

Op donderdag 11 september 2025 06:45:27 schreef fcapri:
moet ofwel in mijn chroom zijn dat er iets niet compatible is met CO website, of de android op zich

Ik meen me te herinneren dat browsers op Android vaak dezelfde motor gebruiken, wat zou betekenen dat het probleem niet Androidbreed is en in combinatie met je andere tests ook niet netwerkafhankelijk. Als je alleen een probleem hebt in Chrome, zou ik die proberen te resetten. Begin simpelweg met cookies wissen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (13%)]

Op donderdag 11 september 2025 08:30:55 schreef revado:
WiFi is totaal verziekt...
[...]
En dat met maar 11 bruikbare kanalen.. het is dus constant "kanalenoorlog " in derdaad.
En dan zet ziggo standaard zijn pruts modem-routers ook nog eens op kanaal 1 of 11...

Door de overlap van de kanalen kun je eigenlijk alleen 1, 6 en 11 pakken. De kanalen ertussen gebruiken zorgt meestal voor meer problemen dan wanneer iedereen alleen 1, 6 en 11 zou gebruiken.

Op donderdag 11 september 2025 08:30:55 schreef revado:

Dat zijn zo ongeveer de geldige opties, 1, 6 of 11. De rest heeft overlap, waarvan 1 en 11 als bonus een vrij stuk spectrum aan de buitenkant hebben.

Vroeger was 5GHz nog een optie, maar ook dat loopt langzaam vol. Hoewel ... in een flat kon dat nog wel eens werken. 5Ghz wordt enorm gedempt door beton.

Hier het zelfde. Ik open CO in firefox op m'n telefoon. Voor mij een prima oplossing. Dat het na 20min wel laad, daar heb ik nooit op gewacht.

Ik loop achter met de updates (bewust). Mogelijk heeft het daar mee te maken. @fcapri wel de laatste update geïnstalleerd?

Ik heb maar 1 of 2 SSID

Schuur of huis. Beiden van mij :+

Weinig last van storingen..

[Bericht gewijzigd door High met Henk op (20%)]

Ik weet niet wat er veranderde maar alles werkt nu instant op gsm. Ikzelf heb niks gedaan aan mijn gsm