Zoneregeling - thermostaat signaal doorverbinden voor groep uitbreiding

Beste,

Graag zou ik iets willen wijzigen in mijn zoneregeling van de vloerverwarming.

Momenteel heb ik twee thermostaten in woonkamer + keuken vanwege een scheiding tussen de twee ruimtes echter is deze niet meer aanwezig waardoor ik terug wil naar een thermostaat.

Deze thermostaat moet 7 actuators aansturen echter is de zoneregeling standaard alleen geschikt voor een groep van max 5 actuators.

Kan ik met een thermostaat middels doorverbinding (zie foto) toch 7 actuators aansturen?
In groen aangegeven, aansluiting van thermostaat en het doorverbinding.
In rood de 7 actuators.

handleiding zoneregeling : https://tawk.link/5b28a10...motoren_230V_24V_-_NL.pdf

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Merk en type van zoneregelaar? link werkt niet.

Ik heb zelf 7 actuatoren voor 1 ruimte aan een groep van de regelaar hangen (een honeywell HCC100)

Maar ik kan ook twee groepen van de regelaar aan 1 ruimte/thermostaat koppelen, dus dan speelt het hele probleem niet.

Tja, hangt van je actuator af of je er twee parallel kunt zetten. De handleiding zegt alleen maar 500mA inschakelstroom max.

Ik zou moehlenhoff een mailtje sturen.

Zojuist een mailtje gestuurd naar Duitsland, hopelijk krijg ik reactie.

Hebben de zones ook allemaal een eigen voeler op de leiding?
Dan gaat parallel niet werken omdat de groepen allemaal anders reageren.
De ene zal te lang open blijven = te heet, de andere te kort= is te koud.

Reactie Mohlenhoff:
The limit of 5 actuators is given by the room thermostat, so the first heating zone cannot be extended without external relays.
--
In de handleiding van de thermostaat heb ik wel kunnen vinden dat er maximaal 5 actuators aangesloten kunnen worden van 3w max. (15w totaal) Aangezien de actuators 1w zijn is dit slechts 6 W.
Thermostaat heeft een zekering van 1A. Misschien ga ik het gewoon proberen.

@ revado, er zit een thermostaat knop met een voeler op de uitgaande van de verdeler.

[Bericht gewijzigd door The Markus op (32%)]

Zo'n relais is ook niet heel spannend. Ieder fatsoenlijk relais met 230V spoel is geschikt.

Twee tyco RT314524 relai'tjes tussengebouwd, en het werkt. Bedankt