problemen tijdens het afspelen van een cassette op een dubbel cassettedeck van een mini keten technics SA EH 60.
Wanneer men play activeert schakelt het ene deck naar het andere zie filmpje
Weet iemand de oorzaak en oplossing voor dit probleem
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
mini keten technics SA EH 60.
Het Type wat je noemt klopt niet dat is geen casettespeler!
Het blijkt de RS-EH60 te moeten zijn! Daarom... Plaats een foto!!
Dat had me zoektijd bespaard 
Zet het filmpje ergens (tijdelijk)online bijvoorbeeld bij; Wetransfer, dropbox, youtube etc.
En plaats hier een linkje ernaartoe.
Waarschijnlijk denkt DECK1 "de spelende band is op" en schakelt naar DECK2 (of andersom)
Hoe die "einde casette" detectie precies plaatsvind weet ik niet.
Ik schat in dat de boel te zwaar loopt en moeilijk draait.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
Op woensdag 12 november 2025 20:06:09 schreef vergeten:
[...]
Het Type wat je noemt klopt niet het is geen casettespeler!Het blijkt de RS-EH60 te moeten zijn! Daarom... Plaats een foto!!
Dat had me zoektijd bespaardZet het filmpje ergens (tijdelijk)online bijvoorbeeld bij; Wetransfer, dropbox, youtube etc.
En plaats hier een linkje ernaartoe.Waarschijnlijk denkt DECK1 "de spelende band is op" en schakelt naar DECK2 (of andersom)
Hoe die "einde casette" detectie precies plaatsvind weet ik niet.
Ik schat in dat de boel te zwaar loopt en moeilijk draait.
vermoedelijk is de snaar rot of zitten de onderdelen mechanisch vast door lange stilstand. niet zelden is het genoeg om met de hand een keer het capstan snaarwiel te draaien zodat alles loskomt.
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Op woensdag 12 november 2025 21:24:53 schreef 2N3553:
[...]Nou, even een nuance, TS heeft dit toch wel degelijk in zijn OP vermeldt:
Enkel SA is verkeerd, moest RS zijn.
TS heeft toch weldegelijk foute info geplaatst.(punt)
Waarom ben je mijn opmerkingen aan het nuanceren het is gewoon fout net zoals er bijv. een letter in een kenteken niet klopt, dan vind je de juiste auto niet bij de RDW.