Ik krijg regelmatig om 21.12 een balk boven in beeld dat ik de afstandsbediening moet gebruiken ander gaat de TV naar begin stand, hoe kom ik hier van af. het ligt niet aan de tijd wand soms draait de tv de hele dag en soms een paar uur maar altijd om 21.12 wie o wie weet raad
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
als je via een tv box kijkt dan kan het ook nog daar inzitten. komt die balk ook bij een andere bron als tv?
Alle Eco toestanden zijn uit en ik kijk via stream naar Canal+ KPN zegt dat het niet bij hun zit en Canal+ weet ook van niets dus moet het in de tv zitten maar niemand weet iets ook de leverancier niet
[Bericht gewijzigd door Flits442 op (53%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Als je even afwacht in welk beginscherm je terecht komt als je niks doet, kan dat ook een hint zijn.
Overigens is er zonder typenummer heel weinig van te zeggen. Kun je dat nog even opzoeken? Staat achterop, maar als je geluk hebt ook in een menu.
IDD fabrieksreset is een optie, anders eens alleen een DVD speler er aan hangen rond die tijd en kijken of dat wel blijft spelen
Bart64
*hier heb ik geen app voor nodig
Dit is een instelling van automatisch uitschakelen bij geen signaal of na zoveel uur gebruik. Gewoon bij energieopties kijken bij instellingen tv of mediabox.