Hallo,
Ik ben bezig met een toepassing met een zg. wake-up receiver, de AS3933. Dit is een chip waar maximaal 3 afgestemde LC-kringen (met 3D-spoel) aan gehangen kunnen worden, en die een wake-up-signaal genereert wanneer er een voorgeprogrammeerd bitpatroon wordt ontvangen, in de vorm van een OOK-gemoduleerd 125 kHz-signaal.
Het vervelende is alleen dat het herkennen van een bitpatroon niet wil lukken. Alvorens in allerlei details te duiken: is hier iemand die ervaring heeft met deze chip? De werking is niet extreem ingewikkeld, maar er zijn nogal wat instellingen en opties die allemaal moeten kloppen om het werkend te krijgen. De datasheet is op sommige punten niet 100% duidelijk, en ook wanneer ik de Application Note zo goed mogelijk volg, krijg ik geen respons.
Sciosense geeft geen antwoord op support-vragen; het enige andere forum waarop deze chip is besproken is het Digikey TechForum, maar het lukt niet om daar een login te maken.
Mocht iemand hier meer van weten, dan kan ik uitgebreidere informatie geven.
Alvast dank!
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha Richard Rasker,
Kan je misschien laten zien of vertellen hoe je een en ander hebt opgebouwd, met name het massa vlak en de ontkoppeling van de batterij.
Groet,
Henk.
Excuses voor de erg late reactie, maar de problemen zijn inmiddels opgelost - er bleken nog twee bits (bedoeld voor een testinstelling) verkeerd te staan.