Hallo allemaal,
Ik heb 3 kerstbollen met hele kleine ledlampjes erin (seriegeschakeld). Ik wil deze bollen kunnen dimmen met 1 dimmer. Het licht is nu namelijk te fel.
Elke kerstbol heeft momenteel zijn eigen voeding met deze informatie er op:
CZJUTAI POWER SUPPLY
MODEL: JT-DC4.5V6W-HS-IP44
Ingang: 220-240V~ 50-60Hz 0.12A
Urated = 4.5V Prated = 6W
Uout = 6V
Aan het snoer naar de lichtbol zit een sticker met deze informatie:
Artikelnummer: 19111692
Modelnummer: TX-CW-300L-4.5V
Productiecode: KE3525
Verbruik: 6W
Input: 230V, 50Hz
Output: 4.5VDC / 6VA
Lampje: 300 LED / Warm white
Ik ben een klein beetje technisch, maar heb even jullie hulp nodig 
In totaal heb ik dus een vermogen nodig van 18 WATT (3 x 6 Watt)
Ik heb daarnaast een PWM dimmer nodig denk ik. Ik zou graag het met een afstandsbediening willen dimmen, maar dat is niet noodzakelijk.
Kunnen jullie advies geven welke dimmer / voeding (dimmer& voeding in éém??) ik zou moeten aanschaffen?
voor zover ik nu weet heb ik nodig:
1) Voeding (230V → 5V) minimaal 18 Watt
2) PWM dimmer met afstandsbediening (DC)
in de bijlagen wat foto's
Super bedankt voor jullie hulp!
Topics worden hier nooit gesloten maar zakken vanzelf omlaag.
Voor een volgende vraagsteller is het wel zo aardig even te vermelden 'hoe' je het hebt opgelost.
Heb deze 3 dingen bij amazon besteld:
Gcstnn Splitter voor kerstverlichting, 1 tot 3 Y-vormige 2-pins, connector, voor ijspegellampen, gordijnverlichting, G40 Globe lampen
JZK Spanning instelbare voeding DC 3-12V 5A met digitaal display, 60W Max 100-240V AC naar DC 3V 4V 4,5V 5V 6V 7V 8V 9V 10V 12V Universele voedingsadapter Transformatorconverter
LitaElek 2 stks DC 5V-24V 5A LED Strip Controller RF Draadloze Afstandsbediening LED Tape Dimmer Controller Ontvanger voor 2 pin SMD 5050 3528 2835 5630 LED Strip
levering pas medio januari.
Goedemorgen,
Ik heb alle spullen binnen en gisteren aangesloten. Alles werkt perfect met deze combinatie, dus mocht iemand ook wil knutselen dan moet dat zo