fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Zodra ik op laatste discussies druk of gewoon naar een forum ga dan verschijnt er eerst een rij topics welke altijd begint met " het nut van Ai" en dan wordt die pagina vervangen door de correcte rij topics.
Edit, dit gebeurde de hele avond maar nu ik een foto wil maken gebeurd het niet meer. Vreemd. Zo had ik gisteren dat ik een paar keer moest inloggen terwijl dat normaal nooit hoort.
Edit 2, het gebeurd toch nog steeds, maar nu is dat AI topic de tweede regel.
Jeroen
Moderator
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt. Als ik in de foto kijk naar de datums van de laatste reacties moet het AI topic ook op de tweede plek staan.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Fred en Ai is als een stier en een rode lap ... dat gaat mis natuurlijk 
Wellicht is dit een verkapte "kan daar geen slot op?" vraag 
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Die foto is van een scherm wat maar een seconde of zo zichtbaar is en dan komt er een andere lijst waar dat AI niet in voorkomt. (Ik ben helemaal niet tegen AI, zolang het maar geen Chinees praat.
Maar het was maar tijdelijk want nu gebeurd het niet meer./ Nu krijg ik de lijst topics weer gewoon direct te zien en niet na 1 seconde een refresh met totaal andere topics. Zal dan wel een bug in firefox zijn ofzo. Die zat een paar dagen geleden ineens te klooien met youtube. Iedere video gaf een foutmelding met de vraag of je meer info wilde. Als ik daar op klikte en dan weer met de browser een pagina terug dan werkte het weer gewoon. Dat duurde een halve dag en toen werkte alles weer goed.
[Bericht gewijzigd door fred101 op (56%)]
Youtube is de laatste tijd weer erg actief adblockers aan het (proberen) te blokkeren ... dus als je ublock gebruikt in FF kun je dat soort dingen krijgen.
Hier op de site heb ik het nog niet gezien.
[Bericht gewijzigd door Sine op (12%)]
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Op maandag 23 februari 2026 14:09:59 schreef fred101:
...zolang het maar geen Chinees praat.
Nee,
Er staat niet "Het nut van Ali"... 
Ik heb dat verschijnsel (in oude layout, Ghostery ad-blocker) nog nooit meegemaakt...
Jeroen
Moderator
Op maandag 23 februari 2026 14:09:59 schreef fred101:
Die foto is van een scherm wat maar een seconde of zo zichtbaar is en dan komt er een andere lijst waar dat AI niet in voorkomt.
Vaag, ik heb nog nooit gezien dat een browser na het laden van de pagina uit zich zelf de pagina gaat herladen. Het is in ieder geval niet iets dat vanuit de site gebeurt. Ik zou dan wel eerder een browser extensie verdenken dan Firefox zelf.