Als ik gebruik maak van mijn eigen internetverbinding kan ik geen verbinding maken met de website. Mijn IP adres is 81.85.93.X/24.
Ping werkt:
PING circuitsonline.net (31.7.5.73) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 31.7.5.73: icmp_seq=1 ttl=52 time=119 ms
64 bytes from 31.7.5.73: icmp_seq=2 ttl=52 time=120 ms
64 bytes from 31.7.5.73: icmp_seq=3 ttl=52 time=120 ms
HTTP niet:
* Host circuitsonline.net:443 was resolved.
* IPv6: (none)
* IPv4: 31.7.5.73
* Trying 31.7.5.73:443...
* Connection timed out after 2002 milliseconds
* closing connection #0
curl: (28) Connection timed out after 2002 milliseconds
Ik post dit via een tunnel door het huis van mijn ouders. Zouden jullie kunnen kijken waarom het native IP niet werkt? Dankje.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Gezien je vorige project denk ik dat er in Dubai mogelijk dingen met het internet worden gedaan waardoor de verbindingen niet 1:1 worden doorgezet.
Het kan dus twee kanten op. Misschien filtert Dubai zelf het uitgaande internet, of staat Dubai op zwarte lijsten die de CO server gebruikt.
Jeroen zal hopelijk uitsluitsel kunnen geven.
Je zou ook eens kunnen kijken of je met een traceroute achtige tool kunt kijken waar de verbinding vastloopt.
Wellicht gebruik je een oude(re) browser.
Gezien wat recente spam praktijken hebben we het een en ander een beetje strakker getrokken.
Jeroen
Moderator
De VAE is inderdaad geblokkeerd. Vanwege overlast van niet-legitieme bezoekers zijn een aantal landen geblokkeerd, waaronder dus de VAE.
RAAF12
Golden Member
(native IP) Of hij/zij gebruikt de Tor browser vanuit de VAE die komt dan ook door de tunnel die naar de ouders (in NL?) gaat.
Het is het proberen waard.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com