blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Hi,
Bij drie verschillende Android apparaten is het op het ogenblik
niet meer mogelijk een topic te openen.
De melding die ik dan krijg is deze:
Forbidden
You don't have permission to acces this resource.
Dit gebeurt alleen bij de standaard Samsung Browser.
Wel of niet ingelogt zijn maakt niet uit, wel of niet een vpn gebruiken maakt niet uit.
Ook de reclame blokker uizetten helpt niet.
Brave op de zelfde apparaten werkt wel, maar dat is niet mijn standaard browser.
Is er wat verandert aan de forum software waardoor deze fout optreed?
Oja, opmerkingen dat ik een andere browser moet gebruiken vind ik niet waardevol. 
Groet,
Bram
Hier het zelfde probleem met de Samsung browser.
Uitloggen werkt niet via de telefoon.
Edit: Via de PC de telefoon uitgelogd. Nu komt een ander probleem weer om de hoek kijken: Als je uitgelogd bent van CO heeft de Samsung (Chrome) browser veel tijd nodig om de zaakjes op orde te brengen.
Uit een modtopic
Ben je toevallig dan ingelogd op CO op de telefoon? Wanneer je namelijk (na inactiviteit) uitgelogd wordt, sturen we een header mee naar de browser om de cache van de site leeg te maken (i.v.m. privacy).
In Chrome zit een bug waardoor ie het leegmaken van de cache direct gaat doen i.p.v. op de achtergrond, wat nogal lang kan duren.
Er is bijna een oplossing voor de bug, maar de kans dat jouw telefoon die fix nog gaat krijgen zal wel minimaal zijn.
Spog2
Honourable Member
Het zou specifiek Samsung kunnen zijn. Ze doen iets met zieke software updates.
Koelkasten die niet meer werken
Mijn Samsung TV wilde vorige week ineens geen gesproken opdrachten meer verwerken met de SolarCellRemote. Ik heb het met Samsung hulp-op-afstand na 1 week weer goed gekregen.
De software is 'gegroeid' in de richting van ruime Smarthome mogelijkheden. Het schijnt dat de spraakassistent meer AI heeft gekregen.
Ik vermoed nu dat Samsung veel meer apparaten aan elkaar probeert te knopen en dat het 'update'proces bij meer apparaten problemen gaf of zal geven. Bij mijn TV was het tijdelijk (1 week).
Ik heb nadrukkelijk "de voorwaarden" moeten doorlopen en ben er mee accoord gegaan. Ze willen (en mogen) mij nu volgen voor de reclame en/of ten behoeve van aan Samsung geliëerden. Misschien is daar iets kwa regelgeving in gewijzigd.
Jeroen
Moderator
Er zijn sinds vannacht een aantal Chrome versies geblokkeerd vanwege overlast. Hier hoort ook de Chrome versie bij die de Samsung browser gebruikt. Ik heb die nu specifiek uitgesloten, dus het zou weer moeten werken.
Ben ik de enige die opera mobiel gebruikt?
Firefox op pc, maar mobiele ding is een draak.
Samsung.... Niet mijn ding.
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Ik gebruik Firefox op mijn mobieltje met alle Add blockers erbij, nooit problemen. De ingebouwde browser die je niet eens kon verwijderen heb ik nu met ADBAppcontrol eruit gekegeld.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op (38%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Met Safari geen problemen, hoewel ik soms opnieuw moet inloggen als ik elders (o.a. wachtruimtes) via een open connectie wat kranten NOS lees. (iPhone)
Ah, duidelijk.
Ik was in Oldenzaal en keek even op de site via de Samsung browser, kreeg overal "forbidden".
Daarna Chrome gebruikt en die deed het wel, maar na intikken van een reactie kreeg is "netwerk veranderd" .
Bericht weg.
Ben nu thuis ( laptop) en daar werkt het ( Firefox).
Overigens lag de site er gisteren rond middernacht uit volgens mij.
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Hi,
Morgen, probleem opgelost zie ik,
Jeroen Dank voor de uitleg.
Waarom gebruik ik de Samsung browser, de interface vind ik wat prettiger dan andere browsers.
Ik had al Brave voor twee maanden geïnstalleerd staan.
Ik moet nog uitzoeken hoe ik de voor en terug knopjes in de balk zichtbaar krijg.
Dan kan ik over naar Brave alleen.
Groet,
Bram