Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Ik heb ontdekt dat conrad een nieuwe site heeft en vond het wel zo makkelijk om dat even te vermelden aan de elektronica liefhebbers die daar wel eens bestellingen doen.
.
Het is een grote vooruitgang vind ik zelf, onder andere de "datasheet download functie" is veel beter geworden.
Zie: http://www.conrad.nl
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
design is iets netter dan van te voren, lijkt nog wel sterk op de oude..
vind hem alleen vre-se-lijk traaaaaaaaaag 
das wel klote, maar voor de rest isi wel OK
Prutsertje
bloep....
het rare bij conrad is, dat je in de catalogus vaak sneller vindt wat je zoekt dan op de website....
Jeroen
Moderator
Heerlijk, dat Nederlands 
In de menu's vind u begrippen, die op uw aanvraag!
Verder ziet ie er inderdaad wel ongeveer hetzelfde uit. Ik kom niet zo vaak op de site, de catalogus is veel vlugger
.
hmm ik probeerde laatst ff snel een gitaarversterkertje te bouwen zolang ik nog bezig ben aan een buizen ontwerp, maare, die ALS 100 geloof ik dat hij in de catalogus heete nouw daar ken je op de iste nix van terug vonden. Ga je naar datasheet downloads, krijg je een of andere vaag datasheet van een meet apparatuur. Ik vraag me dus af of ze de databases ook gechecked hebben???
I hope Sow.
Mar verder idd Conrad is een goede tent, maar het probleem blijf je houden dat de site erg traag en moeilijk te vinden is
sytse
Euh......
Ik vind die nieuwe site echt bagger!! Volgens mij is ie nog niet eens af. De zoekfunkie werkt nog maar half en ik hoop ook dat ze wat meer producten op een pagina gaan zetten. Als je nu een component zoekt krijg je maar 4 producten op 1 pagina en dan moet je 25 pagina's afzoeken tot je de goeie gevonden hebt. Das nie handig als je het mij vraagt. Verder moeten nog nog bij heel veel produkten foto's komen. Maar de lay-out van de navigator is wel verbeterd.
Ik hoop dat ze er nog mee bezig zijn en dat dit niet het eind resultaat is dan heb ik liever die oude site weer terug
Mzzl
Sytse
De nieuwe site ziet er wel wat mooi, overzichtelijker uit. Hij is nu hetzelfde als conrad-duitsland al was.
Nadeel van de nieuwe look is dat je alle producten aan moet klikken om een foto te zien (als die er al is). Op de oude site was vaak, alhoewel soms ook het verkeerde, al een klein plaatje te zien in de navigatie bar, voordat je het product had aangeklikt. Dit maakte het zoeken naar sommige producten een stuk makelijker (bijv. een bepaald type stekker, waarvan je wel weet hoe die eruit ziet, maar niet weet hoe conrad en/of de expert hem noemt.
De papieren catalogus is aanmerkelijk sneller, omdat er dan wel direct plaatjes bij staan.
Da's precies het probleem waar ik gisteren ook tegen aan liep.
Zocht pot.meters met 4mm as. Na 14 pagina's kwam ik tot de conclusie dat ze die niet hebben.
Ook niet te veel letten op het taalgebruik of de zeer vreemde vertalingen uit het Duits.
Dan gaat zoeken op de site bij hun Duitse concurent een stuk simpeler.
Kijk maar eens bij Reichelt. www.reichelt.de
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Idd conrad heeft een nieuwe overzichtelijkere site.
Ik vind zelf NADELEN : Trager
Mis onderdelen?? of bladen??
Hij laad raar in bij mij weet niet of anderen er ook moeite mee hebben.
Maar Mzzlls
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Roel
Hieper de piep!
Op wo 04-09-2002 14:55:03 schreef Bastiaan:
Snel is hun site nooit geweest idd.
Maar toch is het wel een vooruitgang vind ik.
ben ik helemaal mee eens 
Roel
Hieper de piep!
Op wo 04-09-2002 16:52:15 schreef Bernd:
staan er nu soms ook meer onderdelen opp de iste afgebeeld?
volgens mij niet, de inhoud is gewoon in een nieuw jasje gestoken