fantastische site schappo mensen

Dank u, dank u.
Daar doen we het voor!

Daar mag wel wat over gezegt worden; steekt allemaal mooi in elkaar en zelden problemen! Ga zo door! :) Dada!

ja ook van mij mijn complimenten mensen

hulp = heerlijk = CO = uhh.. geweldige site !!

Erwin

Tja, euh..... bedankt. En namens mij dan ook chapeau aan de anderen die deze site maken wat-ie is!

Heerlijk zow af en toe een zeik of slijm topic :P

Nogsteeds dik tevreden hier met CO (op een paar irritaties na) maar dat hou je toch.

Over het algemeen heerst er een informele en gezellige sfeer.

Dank aan de crew (waardoor je altijd serieus wordt genomen) en natuurlijk alle actieve leden!

Ik heb in de tijd sinds ik lid ben hier ontzettend veel bijgeleerd en loop op veel punten voor met kennis op mijn klasgenoten.
Zeer informatief!!!!

keep the good work going!!
Michel

Inderdaad, laatste tijd merk ik dat er weer meer serieus wordt geantwoord op topics. Alhoewel het wachten wel lang kan duren...
goe bezig

Werd er eerst dan zo weinig serieus geantwoord?

Ik moet zeggen dat het verder een goede site is. Lekker snel enzo, wat een zeldzaamheid is bij forums. Het probleem van niet kunnen inloggen heb ik de laatste tijd ook nooit meer, dus dat is ook fijn.

Mijn enige kritiek is dat het wel erg braaf is, zodra er iets is dat richting illegaal gaat, dan komt er meteen een slotje. Maar laten we daar nu maar niet over gaan discussiëren, want dat gebeurt iedere maand al een paar keer.

Dit forum heeft me veel nieuwe interessante dingen geleerd. Lekker on topic, en volk met kennis hier.

Toppie site!

Zo'n topic zou ik zelf nooit openen, maar omdat ie er nu toch is, deze site heeft mij zeker geholpen mijn electro kennis van 0 naar toch een aardig pijl te krijgen.

* Berend bedankt iedereen die aan CO heeft meegewerkt heeel hartelijk.

Goede site, handige optie is ook dat je de avatars uit kan zetten, dat verkort de downloadtijd aanzienlijk. En het leest een stuk rustiger. Ook dank aan de mensen die de moeite nemen om antwoorden te geven.

Op 24 februari 2005 19:27:43 schreef zweetvoetje:
Mijn enige kritiek is dat het wel erg braaf is, zodra er iets is dat richting illegaal gaat, dan komt er meteen een slotje. Maar laten we daar nu maar niet over gaan discussiëren, want dat gebeurt iedere maand al een paar keer.

Hmmm... Ik ben juist van mening dat er zeer tolerant wordt opgetreden, er volgens toch aardig wat waarschuwingen voordat tot maatregelen wordt overgegaan.

Ik heb hier al veel geleerd (en hopelijk ook al een paar mensen kunnen helpen), vooral over PIC's, waar ik nog maar pas mee bezig ben.
Over het algemeen veel serieuze reacties, genoeg mensen die je willen helpen. (hangt vooral van je eigen vraagstelling af)

Ik vind de mods niet overdreven streng: ze grijpen in wanneer het nodig is, maar zeker niet te snel.

Kortom: prima site.

Als ze je niet willen helpen zijn er ook nog genoeg mensen die posten (zie het geval gerhard) :p

Op 24 februari 2005 22:22:15 schreef zweetvoetje:
Als ze je niet willen helpen zijn er ook nog genoeg mensen die posten (zie het geval gerhard) :p

Moet je dat gevoelige onderwerp nu weer aansnijden ;)

Ik vind het nog wel eens lang duren als er op de knop "laatste discussies" gedrukt wordt...het duurt dan een redelijke tijd voor de pagina getoont wordt...hebben meer mensen hier last van?

Zeeeeer fijne side kom dagelijks kijken en leer ook hier zeeeeer veel eindelijk na 32 jaar van school te zijn hahaha

Neen petje af voor deze mensen die zoals ik vermoet zeer veel vrije tijd hieraan besteden

Prachtig zo heren moderatoren een pluim en een pint voor jullie alemaal

groeten walter

miezjel neen geen last van hier met adsl en regelmatig de computer opruimen van troep die achter blijft van het surfen op het net.

Kort maar krachtig aan het gehele CO team als pluimpje en waardering voor deze goede en fijne site:

VAN HARTE GEFELICISOLDEERBOUT :D:D:D

SWSje