Maar dat is niet de Easylase, dat is de Lumax...
Ik heb al gehoord dat ze gestopt zijn me de productie van de Lumax.
Je kunt de Easylase kopen bij de officiele fabrikant www.jmlaser.com of bij de on-officiele site www.mylaserpage.de
Kijk ook eens op www.hobby-lasers.startpagina.nl
Voor veel laser links 
Zijn er dan nadelen voor het gebruik van een Lumax DAC ten opzichte van een easylase?
Ik heb vorige week met de maker gemailt en ik kon ze gewoon bestellen.
[Bericht gewijzigd door maurice_wortel op (30%)]
Ik heb nooit met de Lumax gewerkt, maar JMLaser is een bedrijf (die ook de M9024 en M6008 gemaakt heeft)
Lumax zijn een paar studenten die een DAC in elkaar geknutseld hebben.
Ik heb meer vertrouwen in de Easylase. firmware-updates zijn gratis en je krijgt altijd binnen 1 dag antwoord van Jochaim Muller.
Maar, de Lumax is goedkoper, dat klopt.... 
Beste ik ga beginnen met mijn zelfgebouwde lasers mijn onderdelen heb ik besteld van op www.laserworld.com
Heb de scanner set daar besteld en een 200 mw ttl green laser.
Ik wil hier mijn eindwerk voor school mee maken ik weet dat ik nog een Dac nodig heb en dergelijk maar wil eerst weten hoe ik Mijn laser wil blanken en wat voor Dac ik nodig heb voor 45 k scanners.
MVG
ledfreak
Moderator green laser forum http://www.greenlasers.co.uk/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
Op 8 oktober 2007 20:49:32 schreef djaxe:
Beste ik ga beginnen met mijn zelfgebouwde lasers mijn onderdelen heb ik besteld van op www.laserworld.com
Heb de scanner set daar besteld en een 200 mw ttl green laser.
Ik wil hier mijn eindwerk voor school mee maken ik weet dat ik nog een Dac nodig heb en dergelijk maar wil eerst weten hoe ik Mijn laser wil blanken en wat voor Dac ik nodig heb voor 45 k scanners.
MVG
dac maakt niet zo veel uit werken allemaal prima of het nu lpt of usb is
12 bit dac is wel beter dan 8 bit natuurlijk
maar dat ga je ook pas zien bij complexe graphics
Beste,
(bilda= linux-laser.org)
Ik heb mijn laser en galvos binnen en ik dacht om een bilda bord te maken en dat is nu ook gedaan en gelukt.
Maar 1 probleem waarmee ik compleet met alles vast zit is dat ik de firmware in de eeprom van de bilda niet kan laden Het ligt allessinds niet aan het bordje maar puur met het programmeren via linux. Hij geeft constant meldingen van dat het bestand niet kan gevonden worden terwijl het er wel is.
Heb het ook al eens geprobeert met windows maar daar weet ik geen goede programmas en weet ik ook niet als het wel mogelijk is. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen
ik gebruik open suse 10.3
ubuntu en win xp
Met vriendelijke groeten.
Op 17 februari 2008 22:46:58 schreef 4d:
kijk op de site van cypressbij downloads staat software om je µC te flashen
Hey ja inderdaad al geprobeert maar het is mijn EEPROMdat ikmoet flashen.
Wanneer ik mijn µC laadt dan werkt het niet omdat hij de gegevens kwijt speelt eens ik het bordje informatie stuur dat hij moet doorgeven aan de galvo's en eens power off moet ik alles er terug inladen.
Kevinoud
Een zak tuinaarde opescheuren
Op 4 juni 2005 12:24:18 schreef Knarf:
Hoi allemaal, effe een vraagje, kan die popelscan niet draaien zonder aangesloten DAC? Ik krijg het nog effe niet voor elkaar om die MOT´s af te spelen, krijg een melding dat er kein MCI-gerat is geoffnet.Greets
Frank
Ik weet dat dit topic meer dan 90 dagen oud is en het enige verband is het volgende maar ik heb een vraag over die duitse error.
Is het je gelukt het op te lossen? ik heb 3 uur lang gezocht in het duits vertaal site's etc etc.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om te zorgen dat ik deze error niet heb.
In mijn geval komt de error voor bij een programma.
Ik heb wel al gevonden dat het waarschijnlijk met multimedia te maken heeft.
Ik hoop dat voordat iemand er een slotje op gooit ivm offtopic en geen technische connectie me toch met een antwoord kan helpen.
ps. mailen mag ook zie profiel 
BVD