The Force
May The Force be with you...
[edit]
Omdat dit topic is aangepast naar een [AC] topic even een edit van de eerste post:
Ik ben nu zo ver dat ik van de bekende rood-metalen kastjes (zie foto in post van Bliksem) een aantal heb staan, maar tussenschotjes tekort kom. (zitten er maar 10 bij
)
ik ben inmiddels achter een bestelcode en kan dus mijn extra tussenschotjes bestellen. Ik ben inmiddels ook achter de leverancier gekomen en kan die dus contacten over de prijs direct inkoop bij hem. Zodra ik hier meer over weet zet ik dit wel even hier neer...
Voorlopig:
2 euro per 30 stuks en 2 weken levertijd. LET OP! Dit KAN nog veranderen (de goede kant op)
Voor de verzendkosten heb ik 50 ct. begroot voor 60-90 schotjes.
[/edit]
Hallo daar, vanwege uitbreiding van mijn voorraden ben ik opzoek naar ladekastjes. Nu zijn ze bij de bouwmarkt met een P in de aanbieding, maar er zitten maar 10 van die tussenschotjes bij.
Heeft iemand ervaring met het nabestellen van deze tussenschotjes (mag ook voor een andere kast zijn) zonder gelijk kasten te moeten kopen van door de 50 euro voor 20 lades?
Die van de Aldi waar een tijdje geleden een topic over was heb ik al 2x. Is er iemand die er nog aan kan komen voor mij (3x erbij) dan ben ik daar ook zeer gelukkig mee! Of weet iemand misschien waar die dingen vandaan komen of nog meer te krijgen zijn?
GreetZ The Force
[Bericht gewijzigd door The Force op ]
Als je die rode bedoelt met die half flexibele bakjes, dara heb ik er drie van staan en daarvoor kun je bij de praxis gewoon tussenschotjes bijbestellen (2 euro voor 30 stuks).
Ik heb er laatst 150 besteld en alle geknipte aluminium plaatjes eruit gehaald, de echte sluiten toch beter en het ziet er vele netter uit.
Hier zie je twee van de mijne staan (tis een oude foto, vandaar).
[Bericht gewijzigd door Bliksem op ]
The Force
JAAAA!!! DAT ZIJN ZE!
Huh?! Bijbestellen kon niet zeiden ze bij de praxis. Morgen nog maar eens proberen. Bedankt voor de info Bliksem! Ze zijn nu in de aanbieding die kastjes, vandaar!!
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Ze wisten bij mij ook niet zeker of ze die tussenschotjes hadden, dus hun nog maar even in het schap gekeken en idd, hadden ze daar niet, en bestellen is daar ook onmogelijk.
Goedbedoeld kreeg ik de boodschap mee dat ik ze ook van plexiglas kan maken (als je voor 3 van die dingen per bakje gemiddeld 2 schotjes nodig hebt....)
Miss een IA houden voor die dingen? 
The Force
Bliksem, weet jij misschien meer hierover? artikelnummer of vestiging waar je het bijbesteld hebt? Zou mij (en anderen denk ik) ontzettend helpen!
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
ik herken die kastjes ook en gebruik gewoon kartonnen tussenschotjes, de orginele vind ik wel beter.
ik heb 1 zo'n kastje...
maar heb ook niet zoveel onderdelen in vooraad, helaas.
Ik heb nog een bult (100+ ) van die dingen over, in verschillende maten.
Ik zal ze morgen eens nameten en de maten posten, wie dat wil mag ze wel hebben.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
The Force
Bedankt voor het aanbod KT88.
Ben zeer geinteresseerd.
@ Bliksem. Ik ga morgen eens langs bij de Praxis. Als ik de schotjes daar niet kan bestellen, zou jij zo vriendelijk willen zijn om, uiteraard tegen volledige vergoeding van alle kosten, nog eens zo'n bestelling van 150 stuks te doen voor mij?
The Force
Ff een update:
Ben bij Praxis geweest en de eerste reactie was: dat kan niet nabesteld worden!
Ik heb na lang aandringen ze dan eindelijk zover gekregen om maandag naar de leverancier van deze kastjes (een bedrijf dat "Zaanstra" zou heten) te bellen met mijn verzoek. Ff afwachten dan maar!
Als er nog meer mensen in geinteresseerd zijn, dan post ik maandag in dit topic wel even het resultaat!
Als ik me goed herinner komen ze inderdaad van Zaanstra.
Mocht je ze niet kunnen krijgen dan wil ik ze best hier voor je bestellen en opsturen (misschien zelfs een idee voor een inkoopactie want het lijkt erop dat iedereen karton, metaal of plastic schotjes zelf heeft geknipt, net als ik eerst had gedaan).
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
@Bliksem:
Ja, doe mij er ook maar 90 dan, ik heb ook van die praxis-kastjes, fijne dingen!
edit: Waar maak jij die mooie plakkertjes mee bliksem? Met zo'n apparaatje, of met computer en printer en dan maar knippen?
[Bericht gewijzigd door Jochem op ]
Op 26 juni 2005 19:36:12 schreef Jochem_S:
@Bliksem:
Ja, doe mij er ook maar 90 dan, ik heb ook van die praxis-kastjes, fijne dingen!edit: Waar maak jij die mooie plakkertjes mee bliksem? Met zo'n apparaatje, of met computer en printer en dan maar knippen?
Volgens mij kan ik straks heel nonchalant bij die balie gaan staan en zeggen, Hey, doe mij eens 10.000 van die tussenschotjes
.
Ik heb eens een pak met stickertjes gekocht, vervolgens in word een tabelletje gemaakt met dezelfde maten en vervolgens printen en plakken.
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
The Force
@ Berry: Het was ook de bouwmarkt met de P van Praxis 
De actie is inderdaad helaas deze week verlopen (komt wel vaak in de aanbieding die kastjes, goed opletten!)
@ Bliksem, mocht het zover komen (10.000 schotjes?!
) dan wil ik best het e.e.a. met je samen regelen. Ik ben met enige regelmaat in de buurt van Roosendaal te vinden en anders wil ik best eens langs komen. Mocht ik maandag beet hebben in Den Bosch dan kunnen we met de goedkeuring van de MOD's best eens een "in-house AC/IA" tussenschotjes houden denk ik. Het kenmerkende rode kastje is zeer populair onder CO'ers voor zover ik dat in de diverse topics begrepen heb.
Ik zal maandag eens proberen via de Praxis in Den Bosch de leveranciersgegevens te krijgen, op Internet kan ik ze iig niet vinden.
2 euro voor 30 stuks is een zeer goede prijs en in een envelop kun je ze goed versturen (licht en klein).
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Op 26 juni 2005 19:36:12 schreef Jochem_S:
@Bliksem:
Ja, doe mij er ook maar 90 dan, ik heb ook van die praxis-kastjes, fijne dingen!edit: Waar maak jij die mooie plakkertjes mee bliksem? Met zo'n apparaatje, of met computer en printer en dan maar knippen?
Ach iets over het hoofd lezen kan gebeuren (geeft niet hoor)
Zeg ik wil ook wel 120 van die dingen ofzo, de prijs hangt er alleen een beetje vanaf...
The Force
Volgens Bliksen waren ze 2 euro voor 30 stuks. Ik probeer maandag het e.e.a. aan duidelijkheid te krijgen over levertijd en prijs. Ik post het wel in dit topic.
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Op 26 juni 2005 21:22:20 schreef The Force:
@ Berry: Het was ook de bouwmarkt met de P van Praxis
De actie is inderdaad helaas deze week verlopen (komt wel vaak in de aanbieding die kastjes, goed opletten!)
aarg, ik type gamma, maar bedoel dus praxis. Ik zie ze neit in de P folder, maar hoeveel kosten ze?
The Force
Pagina 8, links bijna onderaan.
38 laden 15.99
48 laden 19.99 (ofwel 48 laden voor de prijs van 38)
klik voor folder van 13 t/m 25 jun (zoalg deze op de site blijft staan!)
[edit]
ff van IMG een URL gemaakt i.v.m. lange downloadtijd plaatje
[/edit]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 26 juni 2005 19:41:32 schreef Bliksem:
Ik heb eens een pak met stickertjes gekocht, vervolgens in word een tabelletje gemaakt met dezelfde maten en vervolgens printen en plakken.
Hm, ik wist niet dat er stickertjes van dat formaat waren voor de printer, toch eens zoeken, ziet er netter uit dan mijn custom-geknipte stickers
Op 26 juni 2005 21:22:37 schreef weardguy:
[...]Ach iets over het hoofd lezen kan gebeuren (geeft niet hoor)
Je quote mij, maar wat zie ik over het hoofd dan?
Op 26 juni 2005 21:39:22 schreef The Force:
Pagina 8, links bijna onderaan.
38 laden 15.99
48 laden 19.99 (ofwel 48 laden voor de prijs van 38)
[afbeelding]
Folder loopt tot 25 juni (actie afgelopen dus) maar dan moet je maar effe 5 euro meer betalen, ze hebben ze wel altijd in het assortiment (bij ons althans). Als je meer dan 1 kastje wil kopen is het misschien wel de moeite om op de volgende actie te wachten. Ze zijn zo eens in de paar maanden in de aanbieding.
[Bericht gewijzigd door Jochem op ]
The Force
heb hier inkjet/laserprintersticker liggen van 6 kolommen x 18 rijen. Ze zijn 33.5 x 14.7 mm en bij de V&D (Office Partners: eigen merk V&D) te krijgen.
Dat van die folder klopt inderdaad (zie mijn eerdere post)! Ze zijn inderdaad regelmatig in de aanbieding (ong. 1x per 4 folders)
Op 26 juni 2005 21:39:41 schreef Jochem_S:
Hm, ik wist niet dat er stickertjes van dat formaat waren voor de printer, toch eens zoeken, ziet er netter uit dan mijn custom-geknipte stickers
Als het zover komt dat er een In-house IA komt dan kunnen we daar natuurlijk makkelijk stickertjes bijdoen. Ik heb ze zelf bij de sligro gekocht dus ik zou even moeten kijken of ze ze nog hebben maar ik denk dat er anders ook vrij makkelijk aan te komen is in elke kantoorboekhandel enzo.
@The Force, aangezien we ook beide nog bezig zijn met onze voorraad aanvullen is dit natuurlijk een mooie kans voor een schotjes + stickers + transistor actie
, maar ik moet eerst eens goed nadenken of ik daar de tijd wel voor heb
.
Het enige probleem is dat ik volgende week op vakantie ga (twee weekjes) en als ik me goed herinner moest ik 2 weken wachten op mijne schotjes. Als we een beetje snel alles kunnen regelen zou ik ze voor de vakantie kunnen bestellen en dan erna ophalen en versturen, maar ik denk dat we dan het beste alles via Inkoopacties.net kunnen regelen.
The Force
Bliksem, je kunt me evt. mailen op mijn mailares, zie mijn gegevens, mailadres is nl. gewijzigd!!
Wil best het e.e.a. met je regelen, evt. via CO zelf. Heb de MOD's al een mailtje gestuurd met het verzoek hier een AC te mogen houden die dan met toestemming overgaat in een "in-house IA".
We mailen en een prettige vakantie alvast!
The Force
Hallo allemaal.
Inmiddels heb ik niet stilgezeten en ben vandaag aan het bellen geslagen. Het is inderdaad mogelijk de tussenschotjes te bestellen.
Tevens is er toestemming van de Moderators / Webmaster gekomen om een topic op dit forum als communicatiekanaal in te richten.
Alleen treffend hoe de verschillen zijn tussen de vestigingen van Praxis. Bij "mijn" vestiging neemt men niet eens de moeite om de leverancier te bellen en daarna zoals beloofd terug te bellen, en bij de vestiging van Bliksem ben ik binnen 5 minuten geholpen aan bestelcode, levertijd en prijs!
De prijs is 2 euro voor 30 stuks,
De levertijd is twee weken (10 werkdagen vanaf besteldatum)
Er zijn al diverse posts geweest hier in dit topic waarin men aangaf interesse te hebben in die schotjes.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Aangezien ik de tussenschotjes toch ga bestellen, kan ik er net zo goed een paar extra bestellen voor iemand die daarin geinteresseerd is!
Heeft het daarom zin om een AC op te zetten voor deze tussenschotjes? Verzendkosten reken ik op een envelopje met een standaard postzegel. Daar moeten dan wel een stuk of 60 - 90 van die tussenschotjes in passen. Grofweg tel ik dan 50ct voor verpakking en verzendkosten.
Graag respons! Des te eerder kan ik gaan bestellen!
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)