Onbereikbaarheid CO

Lucky Luke

Golden Member

Op 14 juli 2005 16:39:50 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Nee zodat je weet dat je 2 letters moet zetten of niet.

ach man je snapt me toch wel

met jouw inteligentie :P

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Alain

Webhoster

Op 14 juli 2005 16:49:59 schreef Lucky luke:
[...]
meer klikken=minder geld dus?

rare jonges, die adverteerders...

Uiteindelijk wel ja. Zou toch raar zijn als een adverteerder netzoveel zou betalen voor 100 zinloze kliks, als voor 100 serieuze kliks?

Lucky Luke

Golden Member

dat wel. ,maar het lijkt net of ze E5b.v. betalen voor 50 kliks (10ct/klik) en als er 500 keer word geklikt geven ze 1ct/klik, zoiets.

(bedragen puur fictief)

hoe zien ze dan of het serieus is? ik snap dat niet hoor.
ik heb maar ff mn signature aangepast.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Alain

Webhoster

Op 14 juli 2005 17:04:23 schreef Lucky luke:
dat wel. ,maar het lijkt net of ze E5b.v. betalen voor 50 kliks (10ct/klik) en als er 500 keer word geklikt geven ze 1ct/klik, zoiets.

(bedragen puur fictief)

hoe zien ze dan of het serieus is? ik snap dat niet hoor.

Nou dat merken ze toch uiteindelijk? Ze zien waarsch dat bijvoorbeeld 100 mensen via co komen, maar dat ze niks meer hebben verkocht dan normaal. Dan is een klik dus heel weinig waard. Hebben ze echter 50 produkten meer verkocht, dan is een klik dus heel veel waard.

Wel erg offtopic dit....

Lucky Luke

Golden Member

ah...
ik snap het nu
[/offtopic]

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

nee, als je meer klikt, dan moet shock madia meer kosten doen aan servers om die te verwerken, en dus moeten ze extra kosten maken dus vordt de Co duurder

omgekeer effect

donatie doen he :) - ga dat ook es moeten doen

Op 14 juli 2005 17:18:45 schreef Mr Soldeer:

donatie doen he :) - ga dat ook es moeten doen

CO is even offline geweest er er komen weer donaties. :D

Druk- en typfouten voorbehouden.

Op 14 juli 2005 17:18:45 schreef Mr Soldeer:
nee, als je meer klikt, dan moet shock madia meer kosten doen aan servers om die te verwerken, en dus moeten ze extra kosten maken dus vordt de Co duurder

omgekeer effect

donatie doen he :) - ga dat ook es moeten doen

Ja mensen! Doneer eens wat en hou CO in de lucht!!! Eén of twee eurootjes op de rekening van Hugo kan het verschil maken...

MvgEat

klein is fijn

Moderator

Op 14 juli 2005 17:20:51 schreef Zoefje:
[...]

CO is even offline geweest er er komen weer donaties. :D

Effectief middel.:P

Op 14 juli 2005 17:24:34 schreef klein is fijn:
[...]
Effectief middel.:P

geen misbruik van meken he modjes :) - just kidding :) :+

Op 14 juli 2005 17:20:51 schreef Zoefje:
[...]

CO is even offline geweest er er komen weer donaties. :D

Als mensen vervolgens om een mirror server gaan vragen ja. Dat kost nu eenmaal geld ... En aangezien CO bijna geen verdere inkomsten heeft is het verzoek om te doneren zo gek nog niet.

Rook minder (of stop!) drink wat minder bier, ga één keer per week minder uit en spendeer daar nu eens 1/10 deel van aan CO als donatie, houd je nog 9/10 over voor de praktische kant van de hobby.

MvgEat

LOL, hoeveel moet je op

gironummer 287 55 27 t.n.v. H. Welther te Zoetermeer ondervermelding van "Donatie Circuits Online en je 'nickname'"

storten om "donateur" onder je nick te krijgen?

ciao 4 now.....

ik heb ook nog maar een keer wat overgemaakt. :)

heb het in het verleden ook al eens gedaan. maar dat was een half jaar(?) terug ofzo.

maar waarom maar max 10 euro? zo sluit je alleen maar mogelijke kansen op grove donaties uit. dat zou je toch niet willen?

[Bericht gewijzigd door Stefan van I op donderdag 14 juli 2005 17:50:53

Op 14 juli 2005 17:49:58 schreef Stefan van I:
ik heb ook nog maar een keer wat overgemaakt. :)

heb het in het verleden ook al eens gedaan. maar dat was een half jaar(?) terug ofzo.

maar waarom maar max 10 euro? zo sluit je alleen maar mogelijke kansen op grove donaties uit. dat zou je toch niet willen?

Er is geen limiet!
Van >0-10 Euro ben je special member en daarboven golden member, voor wat het waard is!

Belangrijkste is dat je CO steunt!

MvgEat

Wat is eigenlijk het verschil tussen een Special Member en een Golden member? Of is dat er niet?:P 'k zal er aan denken na m'n verjaardag CO ook een cadeautje te schenken!

deze worden niet uitgesloten (jah warom zou je ??) - het is alleen een gres voor die vermelding onder je nick

Zoals nu: als je CO echt wil helpen, vul dan gewoon de enquete eens van de advertentie eens in, ik heb het gedaan!

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

heb de vragenlijst ingevuld :)

maar jezus, wat is die lang zeg.

Ik dacht even dat alles verloren was gegaan, stel u voor wat een hoop informatie :s, dat zou echt een ongelooflijke zonde zijn...

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.
Lucky Luke

Golden Member

ik heb die vragenlijst ook ingevuld...

daarnet kon ik CO niet bereiken weer, volgends mij maken die mod's er wel misbruik van (just kidding:))

nouja ik zal wel eens zien of ik wat doneer...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

De vragenlijst is inderdaad wel verschrikkelijk lang, nu gewoon hopen dat we winnen.

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

Op 15 juli 2005 16:07:27 schreef Ives:
De vragenlijst is inderdaad wel verschrikkelijk lang, nu gewoon hopen dat we winnen.

"We Winnen" al behoorlijk als je die Avatar van je eens afschaft. Puur irritant? GAL......

ciao 4 now.....

Op 15 juli 2005 16:07:27 schreef Ives:
De vragenlijst is inderdaad wel verschrikkelijk lang, nu gewoon hopen dat we winnen.

Is al die moeite 1 Euro waard? Had je ook gewoon over kunnen maken op de rekening van Hugo. Je winst? Je helpt CO dus jezelf!

MvgEat