ik moet een switch maken om tussen 2 composite videosignalen te switchen en dan naar 4 video out signalen te gaan
dit is mijn ontwerp
gaat dit werken???

op de video in signalen moet nog nen 75 ohm weerstand en op den out ook

/MOD edit: titel verandert en een url ipv img gemaakt, plaatje was veels te groot.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Op za 02-11-2002 22:50:54 schreef beertje_01:
ik moet een switch maken om tussen 2 composite videosignalen te switchen en dan naar 4 video out signalen te gaan
dit is mijn ontwerp
gaat dit werken???
[afbeelding]

op de video in signalen moet nog nen 75 ohm weerstand en op den out ook

In theorie zal dit wel gaan werken ja, je schema klopt dus.
Ik denk alleen niet dat er nog wat van het videosignaal overblijft met zo'n schakelaartje ertussen.

Ik heb dit soort kastjes wel meer gezien hoor; maar het signaal wordt er in ieder geval niet beter op :)

Op za 02-11-2002 23:08:28 schreef Toverstaf:

[...]

In theorie zal dit wel gaan werken ja, je schema klopt dus.
Ik denk alleen niet dat er nog wat van het videosignaal overblijft met zo'n schakelaartje ertussen.

Ik heb dit soort kastjes wel meer gezien hoor; maar het signaal wordt er in ieder geval niet beter op :)

da valt goe mee ze mé zonen schakelaar ik heb da al geprobeerd maar mijn enige zorg was ofdat dat zou lukken voor da video signaal naar die 4 tv's te sturen (parallel)
gaat dit dan misschien niet te zwak worden

het wordt zowieso zwakker, maar of dat erg is, volgens my moet je dat gewoon proberen, gewoon steeds een extra tv aansluiten, als het niet kan: signaal versterken

Op zo 03-11-2002 12:13:25 schreef Syb:
het wordt zowieso zwakker, maar of dat erg is, volgens my moet je dat gewoon proberen, gewoon steeds een extra tv aansluiten, als het niet kan: signaal versterken

kan ik doen
maar oe moet ik zo'n signaal versterken ben daar een beetje een noob in ziede

ik zou ook niet weten hoe je zo'n signaal moet versterken(weten mod's wel) maar ik zou eerst maar gewoon proberen of het werkt, en als het niet werkt moet je ze versteren, het heeft namelijk niet veel zin om iets te versterken als het niet hoeft