yep massa en digitale groundplanes gebruiken en ergens aan elkaar knopen!

Ben je trouwens belg of nederlander? Wat heb je bepaald aan douane rechten?

De datasheet voor de PGA231x volumeregelaar schrijft voor deze precies op de grens tussen beide aardvlakken te plaatsen (scheiding loopt dan onder het ic door, daar is in de pinbezetting rekening mee gehouden. Beide ground kunnen dan op een enkel punt met elkaar verbonden worden.

Ikkuh bennun Kaas Kop, een nederlander dus :P

Er zitten geen invoerrechten op die xilinx chippies

Volgens Xilinx zelf wel hoor :P 15 tot 40%

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op ]

Op 16 augustus 2005 12:17:16 schreef daniel56:
De datasheet voor de PGA231x volumeregelaar schrijft voor deze precies op de grens tussen beide aardvlakken te plaatsen (scheiding loopt dan onder het ic door, daar is in de pinbezetting rekening mee gehouden. Beide ground kunnen dan op een enkel punt met elkaar verbonden worden.

Precies, alleen ga ik die PGA2310 niet meer gebruikem, wordt nu een Wolfson WM8816 volume controller. Well een 16 pins SMD dingetje wat een externe opamp nodig heeft, maar veel betere karakterestieken dan die PGA. Het ruis nivo van die PGA vind ik voor mijn versterker onacceptabel :(

Op 16 augustus 2005 18:32:23 schreef Evilest Aedolon:
Volgens Xilinx zelf wel hoor :P 15 tot 40%

Misschien voor bepaalde landen, ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen...

Hoe lang is dat geleden? Kan zijn dat je dat na een paar maand in de bus krijgt...

Op 16 augustus 2005 18:39:58 schreef Evilest Aedolon:
Hoe lang is dat geleden? Kan zijn dat je dat na een paar maand in de bus krijgt...

Dik een jaar geleden.

Mooi. Ik ga een grafisch LCD interface maken.