weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
En kunnen we dan nu kappen met bloemschikken e.d.?
Deze topicstarter toont duidelijk meer interesse dan gerhard en zijn aliassen e.d.
Dan denk je iemand een keer te helpen gaan anderen het verzieken.
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
klein is fijn
Moderator
Op 4 september 2005 12:27:56 schreef Disaster-NL:
Pfff veel te ingewikkeld voor mij als nou iemand ff eens schema had want heb net geprobeerd om via multisim die ne555 aan te sluiten op de 4017 maar hij wil niet gaan lopen 1 lampje blijft branden
Interresse?
Disaster-NL
Keep it real
Ik ga nu ff eerst eens het schema stuk voor stuk opbouwen wat weardguy zegt maar helaas moet ik dit op Multisim doen omdat het van me leraar altijd eerst daarop moet :s maarja ik hoop dat ik de fout vind
klein is fijn
Moderator
Ah, van de leraar, het is dus gewoon huiswerk, vandaar dat je te lui was in het begin...
Ook een weer zo'n leraar die het nut van practica niet inziet, heel jammer. Practische dingen leer je nu eenmaal meer van, omdat het langer blijft hangen...
Disaster-NL
Keep it real
Dat programma ga ik niet leren daar heb ik echt geen zin in dan doe ik het gewoon zo oplossen.
Maar tot mijn verbazing werkt de schakeling nu wel ik heb hem eerst zonder 4017 opgebouwd en daar aan heb ik een ledje gekoppeld op de uitgang zoals weardguy al zei en dat werkte daarna de 4017 eraan gekoppeld en het werkte ook dus nu komt voor mij weer een andere challenge
klein is fijn
Moderator
Op 5 september 2005 12:35:27 schreef Disaster-NL:
Dat programma ga ik niet leren daar heb ik echt geen zin in dan doe ik het gewoon zo oplossen.
Simulatieprogramma zijn er ook om te helpen, niet om het probleem volledig op te lossen.
Maar tot mijn verbazing werkt de schakeling nu wel ik heb hem eerst zonder 4017 opgebouwd en daar aan heb ik een ledje gekoppeld op de uitgang zoals weardguy al zei en dat werkte daarna de 4017 eraan gekoppeld en het werkte ook dus nu komt voor mij weer een andere challenge
Mooizo, les voor de volgende keer, klein beginnen...
thomas,
zit nu in mijn 4e jaar elektriciteit-elektronica
in het 3e maakte ik waar onze disaster_NL nu aan bezig is...
maak zelf maar uit of ik beter ben dan jij 
want we zijn van het zelfde jaar zie ik 
Disaster-NL
Keep it real
Op 5 september 2005 18:08:42 schreef the-x:
thomas,zit nu in mijn 4e jaar elektriciteit-elektronica
in het 3e maakte ik waar onze disaster_NL nu aan bezig is...maak zelf maar uit of ik beter ben dan jij
want we zijn van het zelfde jaar zie ik
Ik zit nu in het tweede dus
wat jammer dat belgië en nederland niet dezelfde schoolverdelingen hebben
als ik kijk naar jouw geboortedatum: 16-09-1987
dan wil dat zeggen dat jij meer dan 3 jaar!!!!!! ouder bent dan mij...
dus moest ik dit alles nu met belgië vergelijken, dan zou jij nu al aan je eerste jaar graduaat bezig zijn, terwijl ik nog in het 4e zit ( belgen zullen mij wel begrijpen )