ik ben opzoek naar een schema van een zender en ontvanger voor een centrale deurvergrendeling voor een auto.
wie heeft een tip!!!
B.v.D.
Louis.
sytse
Euh......
Velleman heeft niet al te dure kitjes waarmee je dat op een simpele manier kunt doen. Je hebt dan 2 kitjes nodig (de zender en de ontvanger). Bij de handzender zit ook een mooie behuizing.
Sytse
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 25 november 2002 19:38:21 schreef Louis Brongers:
maar waar Bastiaan nu zo moeilijk over doet, is mij onduidelijk
als je de hier FAQ leest zie je daar onderandere:
Kies ook een duidelijke titel voor de discussie. Dus niet 'Schema' of 'Help' of iets dergelijks. Probeer specifiek je probleem kort te beschrijven, dat wordt dan je onderwerp.
Op 25 november 2002 19:15:49 schreef Louis Brongers:
ik ben opzoek naar een schema van een zender en ontvanger voor een centrale deurvergrendeling voor een auto.
wie heeft een tip!!!B.v.D.
Louis.
Vind je dat niet wat link ? ZO'n zelf gemaakt systeem is "waarschijnlijk" veel eerder gekraakt, en dus weg auto....
, lijkt me ook niet leuk.... 
sytse
Euh......
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Op 25 november 2002 schreef Danny: ...maar waar Bastiaan nu zo moeilijk over doet, is mij onduidelijk...
Bastiaan doet als Moderator gewoon zijn werk en tracht dit naar beste vermogen te doen, niets mis mee lijkt mij.
SWS
Benm
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design
Joah, errug waterdicht zijn ze nooit. En veel zit er ook niet in, heb zelf 2 van die kastjes (volvo), de inhoud is voornamelijk batterij, en een listig IC'tje waar alle slimmigheid vast inzit!
Helaas geen idee wat er in de auto zit als ontvanger, sterker nog: geen idee WAAR het zit 
sytse
Euh......
Dat ene ic'tje is alleen maar een codeer dingetje. De standaart deurvergrendeling werkt op 433Mhz en telt ongeveer 6500 codes. als je dus een beetje handig bent met die dingen en je hebt een laptop bij je. Kun je als je een paar uurtjes overhebt alle codes proberen bij een auto in de buurt net zolang totdat ie open springt. Tis heel simpel.
But don't try this at home. En ik ben nergens veantwoordelijk voor.
(normaal hoort hier te staan suc6, deze keer niet:P)
Sytse