Hinderlijke reclame popup (Start living another live. Today)

Bij het surfen naar circuitsonline krijg ik al enige tijd een hinderlijke reclame popup (Start living another live. Today). Deze moet ik dan vervolgens wegklikken. Zijn dit reclame-inkomsten voor circuitsonline, of is dit een actie van web hoster Shock Media?

Ik zou even een spyware check doen als ik jou was :)

Ik heb nergens last van waardoor ik ervanuit ga dat je spyware heb zitten op je pc.

download eens hitmanpro
www.hitmanpro.nl

en laat hem dan alles scannen, want ik denk dat dit je probleem oplost

Hier ook niet. Spy of adware op je pc staan misschien?
Download Ad-Aware eens (www.download.com), die controleert op dat soort rotzooi.

edit: sneller typen in het vervolg ;)
als je hitman download hoef je adaware ook niet meer te downloaden ofwel? ik meen dat hitman een verzameling van zo'n programma's is.

[Bericht gewijzigd door Joost op ]

hitmanpro is alles in 1 het download alles , en update de zooi gelijk

Het gekke is dat ik de popup alleen krijg bij het benaderen van circuitsonline, bij andere sites heb ik nergens last van. Ik gebruik overigens de popup blokker van google toolbar, en niet die van Internet Explorer. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik zal in ieder geval Ad-Aware weer eens draaien.

heb ik ook... Tenmiste... Een popup bij het opstarten van COL.
Ik heb een (volgens mij) schone machine want deze gebruik ik alleen met het spelen van on-line games. Toevallig dat ik er nu even mee op COL ben.

ik gebruik ook de google toolbar en ik heb nergens last van, scan eerst eerst je pc eens door met hitmanpro, herstart em en probeer het dan nog es :)

Ad-aware heeft drie tracking-cookies (type dataminer) gevonden, die ik vervolgens verwijderd heb. Het is nu even afwachten of hiermee het probleem is opgelost.

Mozilla gebruiken helpt ook wel eens.
Of geen microsoft.

ik heb hier in ie is geprobeert en ik krijg ook een popup (maar in firefox geen last daarvan :-D )

Echte mannen gebruiken Mozilla >:-)

Zonder dollen, je kunt in Mozilla en Firefox lekker die popups blokkeren, en het cookie-management is ook iets geavanceerder dan dat van Exploder.

Ik meen toch echt schoon te zijn en krijg in IE ook een popup te zien. In Firefox niet. .. hm.

En als je dan toch overstapt op Mozilla, gelijk even MultiZilla erop gooien. Ineens 10x zo veel mogelijkheden (en nog bruikbare ook!)

Op 26 september 2005 19:25:05 schreef Fantomaz:
heb ik ook... Tenmiste... Een popup bij het opstarten van COL.
Ik heb een (volgens mij) schone machine want deze gebruik ik alleen met het spelen van on-line games. Toevallig dat ik er nu even mee op COL ben.

Ik vermoed dat de popup een cookie plaatst, waardoor gecontroleerd kan worden wanneer de popup voor het laatst actief is geweest. Deze zal daarom niet altijd verschijnen. Omdat ik overbodige cookies regelmatig opruim, zou ik meer last van deze popup kunnen hebben dan andere personen.

Het ligt niet aan spyware. Tijdens het laden wordt een request naar falk-ag gemaakt, die zorgt voor de popup, klotebedrijf.
Of het is een van de banners, of het is nedstat.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Het is inderdaad de Nedstat teller die op de homepage staat. Ik zal 'm wel verwijderen. Jammer, want die telt al de bezoekers sinds het prille begin.

Op 26 september 2005 19:42:01 schreef Marcel:
Het is Nedstat http://tweakers.net/nieuws/38857

Ohja, die is net 'verbeterd'...

Mooi, dan gooi ik die ook van mijn sites. :(

Wel leuk dat tabelletje van Nedstat:

1.	Nederland	   884889	70.8 %
2.	België	           274820	22.0 %
3.	Verenigde Staten    14163	1.1 %
4.	Duitsland	     5897	0.5 %
5.	Verenigd Koninkrijk  4774	0.4 %
6.	Italië	             2935	0.2 %
7.	Brazilië	     2805	0.2 %
8.	Frankrijk	     2731	0.2 %
9.	Noorwegen	     2649	0.2 %
10.	Turkije	             2067       0.2 %

Nederland en België dat lijkt me duidelijk, die 1,1% VS dat zal free_electron wel zijn :P, maar wie kijkt nou op z'n vakantie in Turkije nog op CO? :P

Nedstat Basic becomes Webstats4U
Thank you for all your feedback on our new release.
We are overwhelmed!

spacer

Release news:

We have received at lot of very positive feedback on the new design, structure and layout. We are very pleased that you like it.

We have also received a lot of constructive comments and questions. Therefore, we are producing an updated FAQ based on this.

We will place the FAQ in this area as soon as possible.

We wish you success and lots of fun with your new Webstats4U.

The Webstats4U Team

'Overwhelmed' met complaints zeker :+

Hun website barst van de popups...

Op 26 september 2005 20:13:11 schreef klein is fijn:
Wel leuk dat tabelletje van Nedstat:

1.	Nederland	   884889	70.8 %
2.	België	           274820	22.0 %
3.	Verenigde Staten    14163	1.1 %
4.	Duitsland	     5897	0.5 %
5.	Verenigd Koninkrijk  4774	0.4 %
6.	Italië	             2935	0.2 %
7.	Brazilië	     2805	0.2 %
8.	Frankrijk	     2731	0.2 %
9.	Noorwegen	     2649	0.2 %
10.	Turkije	             2067       0.2 %

Nederland en België dat lijkt me duidelijk, die 1,1% VS dat zal free_electron wel zijn :P, maar wie kijkt nou op z'n vakantie in Turkije nog op CO? :P

Een googelaar ;)

Met Opera heb je ook geen last van pop-ups. Kun je hier ook blokkeren. En de koekjestrommel houd ik ook goed gesloten:-p
Ik heb laatst al enorme moeite moeten doen om Spysheriff van mijn moeders computer af te halen. Zij werkt wel met kuch kuch I.E. kuch kuch.
Ik ben benieuwd of de vernieuwde 'Webstats4U' nog lang zal leven nu wss een heleboel mensen het van hun site flikkeren i.v.m. die iritante pop-up.

Op 26 september 2005 19:31:09 schreef KT88:
Echte mannen gebruiken Mozilla >:-)

Pfoeh. Echte mannen gebruiken Opera ! Mozilla. das een gatekaas die bijna nog erger is qua security dan internet exploder van Micro$oft. Lees laatste Symantec bulletin maar eens.