zoekfunctie

Beste, keek ik laatst bij de zoek, zag ik dat ik niet meer alleen in het onderwerp kan zoeken. dit vond ik zelf altijd heel handig.

Of dat weer terug kan komen.

Bedankt, Joeri

LED there be light
Free the whales!

Nu ben ik toch benieuwd wat de/het mods/team hier van vind(en),

LED there be light
klein is fijn

Moderator

Als ze dit topic ooit vinden. :P

Ik vond zoeken op titel ook wel een van de meer practisch dingen omdat je soms nog de titel van een oud topic weet en dan scheelt het een helehoop tijd.

Natuurlijk mag ook gezegt worden dat ik voor de rest zeer tevreden ben over de nieuwe zoekmachien, ik kan nu naar hartelust zoeken hoe ik een SMD LED met PWM aanstuur. :)

Jeroen

Moderator

Ik zal kijken of het zoeken in het onderwerp terug kan komen. Ik had niet gedacht dat dit veel gebruikt zou worden :).

haha leuk KIF, maar ben blij dat je er naar kijkt. :D

LED there be light
klein is fijn

Moderator

SCHOP!

Ik zie dat de zoekfunctie op onderwerp weer terug is, jammergenoeg hangt alleen de database van de laatste twee dagen eraan. ;(

Jeroen

Moderator

Dat klopt, ik zal nog een scriptje moeten schrijven om alle onderwerpen te indexeren. Dat zal ik deze week nog doen.

Jeroen

Moderator

Ik heb het scriptje gemaakt en gedraaid. De zoekfunctie op onderwerp moet dus nu goed werken :).

Bedankt,

Ikzelf gebruikte ook bijna altijd zoeken op onderwerp.

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 27 oktober 2005 00:38:29 schreef klein is fijn:
ik kan nu naar hartelust zoeken hoe ik een SMD LED met PWM aanstuur. :)

Ben blij dat die er weer inzit. En wat Kif betreft, Geen zoekresultaten.

LED there be light

Wil ik laatst naar dit topic zoeken met de woorden "Mijn" en "laatste" krijg ik terug:

Woord mijn genegeerd: is een stopwoord
Woord laatste genegeerd: is een stopwoord

heb het dus maar via google gedaan wel een beetje raar dat die woorden genegeerd worden

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.