Nieuw laser en dergelijke topic deel 10

Dit topic is gesloten

Ja! resize die pics maar eens! Dat "geen zin" van jou lijkt natuurlijk helemaal nergens op! Hou ook eens rekening met een ander!

de volgende zal ik weer resize en

AVR powerd

ff een laatste oproep wie wil er allemaal mot 1 scanners

dnstje
T.Assies
wie nog meer
want ik bestel ze via me vader meteen in duitsland en verstuur ze dan verder wanneer me vader weer naar nederland komt (goedkopere verzendkosten :))
ik krijg ze dan zondag de 5e februarie binnen en verstuur ze de 6e

Op 24 januari 2006 19:13:37 schreef roelke.nl:
de volgende zal ik weer resize en

Pfff, hoe moeilijk is dit! Deze foto's moet je ook gewoon ff resizen, in de forum layout hebben foto's van 2592x1944 geen enkele toegevoegde waarde.

Bovendien staat boven iedere bericht wat je typt de volgende tekst:

Lees voor iets toe te voegen eerst de FAQ.

ik ben bekend met de faq hoor ;)

Edit : tsja ik kan hem niet meer editten

[Bericht gewijzigd door roelke.nl op dinsdag 24 januari 2006 19:55:49

AVR powerd

Op 24 januari 2006 19:54:26 schreef roelke.nl:
ik ben bekend met de faq hoor ;)

ik citeer direct uit deze voor jou bekende faq:

Denk bij het invoegen van plaatjes ook aan de grootte ervan. Plaatjes groter dan 75 kB en groter dan 600 pixels zijn niet gewenst.

wat gaat hier mis |:(

Op 24 januari 2006 19:57:22 schreef roelke.nl:
dat ik hem niet meer kan editten ...

edit dan de plaatjes op je upload locatie, nieuw plaatje (kleiner!!!) , zelfde naam, uploaden --> klaar!

[Bericht gewijzigd door geronimoos op dinsdag 24 januari 2006 19:59:51

dat ik hem niet meer kan editten ...

AVR powerd

die zie ik ook niet helemaal... elk plaatje is toch te editten? ALs hij uiteindelijk maar dezelfde locatie en naam heeft. Dan blijft de link ook gewoon kloppen... Zo'n moeite lijkt het me niet...

[Bericht gewijzigd door F-rank op dinsdag 24 januari 2006 20:04:08

electrogek hoe duur zijn die mot-1 steppers?

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Op 24 januari 2006 20:02:40 schreef F-rank:
die zie ik ook niet helemaal... elk plaatje is toch te editten? ALs hij uiteindelijk maar dezelfde locatie en naam heeft. Dan blijft de link ook gewoon kloppen... Zo'n moeite lijkt het me niet...

het is al gedaan
maar het forum is nu van slag
let dus niet op die rode balken ;)

(Modjes ik had graag dat jullie ff vertellen waar jullie mee bezig zijn ?)

AVR powerd
KT88

Overleden

Op 24 januari 2006 20:09:42 schreef roelke.nl:
het is al gedaan
maar het forum is nu van slag
let dus niet op die rode balken ;)

??? Hier, met Mozilla, gaat alles goed.......

(Modjes ik had graag dat jullie ff vertellen waar jullie mee bezig zijn ?)

Ben de hele avond al bezig foto's te resizen >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

oeps vergeten

de steppers zijn 10 euro per stuk + 5.50 verzendkosten in nederland en de duiste verzendkosten worden gedeeld door het aantal mensen dat besteld :)

Op 24 januari 2006 20:22:26 schreef KT88:
[...]
??? Hier, met Mozilla, gaat alles goed.......
[...]
Ben de hele avond al bezig foto's te resizen >:-)

ow oke dan ligt het aan internet explorer

:P ik doelde dat er nu al 2 mods aan mijn post hebben gesleuteld zonder dat er een zichtbare wijziging is

AVR powerd

ik heb zeker intresse in die stappenmotoren want er zijn tog redelijk goede beamshows mee te maken he? en simpele plaatjes? ik ben zelf redelijk nieuw met lasers en ik heb nog wat vraagjes ik heb een simpel dac schema gezien met blanking uitbreiding, maar ik vraag me af welke spoelen moet je nou aansluiten op de x of y output van je dac? Dus als die dingen snel genoeg zijn count me in :)

2 a 3 letters zijn haalbaar
en beamshows ook

AVR powerd

Hallo mensen!!
Its alive! (and working!)
Me scanner doet het 100%
indd rond de 5 volt remspanning, en 28 pps, dan kan je best mooie dingen maken, toch zijn die steppers best traag, als je te snel wilt krijg je gewoon circels of vierkantjes in plaats van beams
Ik heb een 3,5 mW diode maarre dat ding is echt fel!
Ik schijn een 7mW diode echt helemaal weg met dat ding!
Best wel grappig!
Ik zal binnekort effe foto posten
Groet
Bas

HF door me brain!

Hehe, eindelijk antwoord uit duitsland die peter van creativelaser vroeg om mijn tel nummer :? daarmee kon ie de order verzenden zei hij? zal allemaal wel, als de mot's maar komen :Y)

/edit: is popelscan eigenlijk onder xp aan de gang te krijgen dat iemand weet??

[Bericht gewijzigd door LiquidSmoke op woensdag 25 januari 2006 09:45:33

voor iemand die nu nog een dac wil gaan maken:
http://www.akrobiz.com/laserboy/index.html
klinkt op zich best aardig allemaal...

zonder rook geen elektronica

popelscan werkt prima onder xp, alleen je moet wel effe je poort goed instellen, anders doet hij het nie
(anders moet je effe ergens een extra dll'tje vandaanhalen, staat ergens in dit draadje)

Ps kan ik me blanking via een tor de batterijen van mijn laser schakelen?(blanken) of moet dit de zelfde spanningsbron zijn?
Groet
Bas
(bovenstaand: moet je wel effe de goede geluidskaart hebben, een rgb laser en een hoop electrotechnische kennis)

[Bericht gewijzigd door killerbeezz16 op woensdag 25 januari 2006 17:44:56

HF door me brain!

Progie Port i/o 95 installeren in windows XP
http://www.driverlinx.com/DownLoad/DlPortIO.htm
dan ben je van al het gezeik af :).

et zelfde als je een karakterlcd wilt besturen.

Elektro/laser/lichtdude enzo* http://yoshinon.dnstje.nl/

Weet Iemand eigenlijk wat er bij laserfreak.net aan de hand is?? Er is al maander geen "marktplatz" etc. meer... alleen het forum werkt nog...

Op 25 januari 2006 22:34:56 schreef F-rank:
Weet Iemand eigenlijk wat er bij laserfreak.net aan de hand is?? Er is al maander geen "marktplatz" etc. meer... alleen het forum werkt nog...

beetje zoeken helpt wel eens, natuurlijk was jou vraag ook al op het forum zelf gesteld:
http://www.laserfreak.net/forum/viewtopic.php?t=38106
dit is het antwoord:
http://www.laserfreak.net/forum/viewtopic.php?t=38004

zonder rook geen elektronica

Ey, ik ben nieuw hier en ik zoek eigenlijk een hele simpele soort tutorial om mee te beginnen. Ik heb al vaker wat zitten doen met laser pointers en wat spiegeltjes enzo.

Maar ik wil eigenlijk wat meer, weet iemand een goeie site om te beginnen?

zoek eens lissajous scanner... er staat een nederlandse op google (ja, ik ben lam)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Dit topic is gesloten