Email Contact met Mod's

Anoniem

Het mag misschien aan mij liggen maar ik heb sinds vorige week hugo welter een email gestuurt met daarin de vraag om mijn website toegevoegt kon worden aan de links op CO.

Maar net zoals in het verleden kun je wachten tot je een ons weegt. Ik krijg never nooit een bericht terug en ik weet dat het niet aan mij ligt. Ik kan email sturen naar iedereen die ik ken en krijg een bericht terug behalve als er een mail gestuurt word naar CO Mod's.

Gezien de mail die ik naar Huge stuurde blijkbaar niet beantwoord ben ik benieuwd hoeveel mensen een email sturen naar Mod's en geen bericht terug krijgen.

geen last van...vaak snel antwoord weer terug.

Draaiwerk? Proto Type? of ander enkelstuks draaiwerk? - draaitechniek.nl

Wellicht volgende keer in het Nederlands doen ipv. in het taaltje wat je zojuist gebruikte.

Ik krijg doorgaans binnen een paar uur response, doch altijd wel binnen een dag. Zit het gebruikte email address niet net zo vol met spel / tikfouten als je post? Ik kan daar nog wel wat uit halen, maar de gemiddelde mailserver is wat minder flexibel...

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
GJ_

Moderator

Ik heb indertijd snel genoeg een mailtje teruggekregen. Hou er wel rekening mee dat de MOD's nog meer te doen hebben dan zich met CO bezighouden. Bijvoorbeeld met werken en/of een gezin en dat soort zaken. En als jij dan toevallig een weekje moet wachten mag dat nooit een reden tot klagen zijn.

Hugo Welther

Moderator

Op 27 februari 2006 01:57:53 schreef STARTOURS G24T:
Het mag misschien aan mij liggen maar ik heb sinds vorige week hugo welter een email gestuurt met daarin de vraag om mijn website toegevoegt kon worden aan de links op CO.

Maar net zoals in het verleden kun je wachten tot je een ons weegt. Ik krijg never nooit een bericht terug en ik weet dat het niet aan mij ligt. Ik kan email sturen naar iedereen die ik ken en krijg een bericht terug behalve als er een mail gestuurt word naar CO Mod's.

Gezien de mail die ik naar Huge stuurde blijkbaar niet beantwoord ben ik benieuwd hoeveel mensen een email sturen naar Mod's en geen bericht terug krijgen.

Vreemd ik heb je mail(s) nooit ontvangen.
Misschien dat de inhoud aanleiding was voor mijn spamfilter om ze er uit te gooien.
Stuur ze nog maar een keer naar h punt welther AT hccnet punt nl. (vervang de letters door de tekens)

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

ik heb een tijd geleden ook zo iets gehad met KT88 zijn emailadres
toen ik op zijn co adres stuurde kreeg ik geen antwoord een tweetal weken later probeerde ik op zijn gewoon mail adres en toen kreeg ik binnen het uur een antwoord.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

mod jeroen stuurde mij die dag nog terug

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Sinds ik op CO ben heb ik al herhaaldelijk contact gelegd met diverse Moderators, en over een diversiteit van zaken, maar kreeg altijd keurig netjes antwoord terug.

Ik vindt dat dit dan ook van de postieve kant belicht mag worden :)

Misschien heeft het soms even geduurd, maar dat is niet relevant en dat was voor mij ook niet bepalend.
Moderators hebben nu eenmaal ook andere verplichtingen, en dat moet een ieder toch kunnen begrijpen en respecteren.

Het is een fijn gegeven dat er reactie komt en dat de site zo up to date is.
Hierbij dan ook een electronisch pluimpje voor het CO team! :D:D;)

SWSje

A long answer is not short!
Anoniem

Op 27 februari 2006 09:07:47 schreef Hugo Welther:
[...]
Vreemd ik heb je mail(s) nooit ontvangen.
Misschien dat de inhoud aanleiding was voor mijn spamfilter om ze er uit te gooien.
Stuur ze nog maar een keer naar h punt welther AT hccnet punt nl. (vervang de letters door de tekens)

Heb 2 emails gestuurt naar h punt welther AT hccnet punt nl maar krijg ze net zo hard weer terug ga je dan toch vragen of je mij een email wilt sturen zodat ik wel het goede adres heb en daarop iets terug kan sturen

Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
elmowww

Golden Member

Op 27 februari 2006 14:50:28 schreef STARTOURS G24T:
[...]

Heb 2 emails gestuurt naar h punt welther AT hccnet punt nl maar krijg ze net zo hard weer terug ga je dan toch vragen of je mij een email wilt sturen zodat ik wel het goede adres heb en daarop iets terug kan sturen

Weet je zeker dat je geen punt bent vergeten? (grapje, excuus bij dezen)

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

ik heb ook een schema opgestuurd naar hugo.. al meer dan een week terug. maar hoor nog steeds niks. heb het schema ook al voor de zekerheid naar jeroen gestuurd.
ik zou een reactie toch wel leuk vinden :P

Danny

Evarist

Golden Member

Even vermelden dat ik zeer tevreden met de manier waarop mod's hier behulpzaam zijn en gauw repliceren op mails.

Nihil est verum, quod non probatur primo.

Ik het zelfde "probleem" als STARTOURS G24T en "Danny". Gemaild (hugo) dat ze een schakeling moeten update omdat die belachelijk oud is en niet meer werkt met de huidige software, één antwoord gekregen dat ze dit gingen doen maar dat ik het schema moest sturen + software. Heb ik gedaan etc maar tot op heden niks gehoord, al 1,5 maanden geleden.

Hieper de piep!

Hmmm is de mail wel aangekomen? Dat weet je niet heh. Als je er niet zeker van ben doe dan berichtbevestging. Ik overzie ook niet altijd al mijn mailtjes.

LED there be light

Op 27 februari 2006 01:57:53 schreef STARTOURS G24T:
Maar net zoals in het verleden kun je wachten tot je een ons weegt. Ik krijg never nooit een bericht terug en ik weet dat het niet aan mij ligt. Ik kan email sturen naar iedereen die ik ken en krijg een bericht terug behalve als er een mail gestuurt word naar CO Mod's.

Misschien ligt het aan je verleden op CO ?

vergeet niet dat wij ook gewoon een Baan hebben en dus niet altijd meteen kunnen EN willen reageren.

Soms worden er ook zaken eerst voorgelegt in de groep en daarna word er pas een email terug gestuurd.

en op sommige onzin mail reageer nog geen eens meer...

@joerideman

op jou mail kan ik nu niet reageren omdat ik waar ik nu zit geen popserver tot mijn beschikking heb.

maar mijn antwoord: gaarne niet op lossen via CO.

IF you can't convince them, then confuse them!

Hoe moeten we dan naar mods mailen?

ik heb enkele weken geleden twee mods een schema gemailt, nooit iets teruggehoord...

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
KT88

Overleden

Even voor de goede orde: mijn e-mail adres staat in mijn profiel, het CO adres kan ik niet uitlezen (ik weet het, moet ik nog in orde maken).

Dus alle vragen betreffende KT88 graag sturen naar het wanadoo adres in profiel.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

He Jeroen, ik was die mail alweer vergeten eigenlijk :P

LED there be light

Ik probeer altijd te antwoorden op bepaalde vragen, met een eventuele doorverwijzing naar het forum

als een vraag komt om een schema of link te plaatsen antwoord ik normaal niet, en bepaal ik of na overleg team of die link/schema op de site komt

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Gister een e-mail gestuurd naar Hugo, vanacht om 0:28 reactie terug!!

Klasse Hugo! ;-)

Op 29 maart 2006 12:36:58 schreef Jonathan:
als een vraag komt om een schema of link te plaatsen antwoord ik normaal niet, en bepaal ik of na overleg team of die link/schema op de site komt

maar ik kan dus aannemen dat hugo mijn mail dus wel ontvangen heeft?

Danny

Hugo Welther

Moderator

@Danny. Mail is ontvangen.
@Henk. De mail is ontvangen.

Normaal bevestig ik dat altijd met "we gaan het bekijken en overleggen met de mede Mods" misschien heb ik het in dit geval vergeten.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Vergeten..... geeft niets, toch bedankt voor de moeite voor het overleg!

Greetzz. Henk:P