Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
Ibanez
elektro FAN jens
www.christiaan-elektro.tk <====my site's====> www.vruchtenbuurtradio.tk ON line elektronica??? http://djjens.kempernet.net en bekijk Jens elektronica werkplek ON line
3 maanden terug kom ik een maat van me tegen blijkt zijn hele schijf vol te zitten met schema's
nou ik een paar mooie schema's kopieren en naar co sturen... 2 maanden later GEEN ANTWOORD ik heb de schema's niet meer en maat is naar calefornié verhuist 
lekkere bediening hiero
op elektronicaforum.nl word je beter behandeld
ooit eens gehoord van RESPECT ??
nu ben ik niet boos ofzo maar handig is het niet voor jullie!!!
Jens Orie
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Op 4 juli 2006 21:00:21 schreef elektro FAN jens:
3 maanden terug kom ik een maat van me tegen blijkt zijn hele schijf vol te zitten met schema'snou ik een paar mooie schema's kopieren en naar co sturen... 2 maanden later GEEN ANTWOORD ik heb de schema's niet meer en maat is naar calefornié verhuist
lekkere bediening hiero
op elektronicaforum.nl word je beter behandeld
ooit eens gehoord van RESPECT ??nu ben ik niet boos ofzo maar handig is het niet voor jullie!!!
Jens Orie
Niet boos?
Ik vind je toon anders wel dat ik denk van oei...
Maar dat is natuurlijk aan de moderators...
Eigenlijk als ik dat zo bedenk: jij vind schema's, jij kopieert ze, jij stuurt ze naar CO... wie krijgt dan het copyright/bronvermelding?;)
Ibanez
Het is "behandelt" en wie zegt dat jij niet een typefout maakte in het e-mail adres;),, als de mail is ontvangen komt er een bevestiging terug:). in calefornié hebben ze heus wel internet hoor;)
en was het geen copyrighted schema? want die mogen niet he 
[Bericht gewijzigd door Ibanez op ]
elektro FAN jens
www.christiaan-elektro.tk <====my site's====> www.vruchtenbuurtradio.tk ON line elektronica??? http://djjens.kempernet.net en bekijk Jens elektronica werkplek ON line
zijn opa had die schema's ontworpen en ik had en DUIDELIJK de bronvermelding op gezet 
naja ik heb 't er maar niet meer over sfeertje word er niet beter op zo:P
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Blijven schelden etc. doet er niets meer aan dat het niet goed is gegaan. Kijk naar de toekomst en zie of het beter gaat.
Sorry maar wie tegen de mods van CO aantrapt, trapt ook tegen MIJ aan.
Een goeie raad voor de mailers die geen antwoord hebben gekregen. Mail nog eens na een dag of 3. Maar ga niet na drie weken of langer het dan maar hier op het forum droppen. De onvrede heb je met de gene aan wie je de mail hebt gestuurd. Die kan je daar dan toch ook beter persoonlijk op aanspreken en niet hier.
Applaus voor de Oprichters en Moderatoren van Circuitsonline.

The Force
May The Force be with you...
Het is en blijft hetzelfde hè?!
Voor de (hopelijk) laatste keer:
DIT FORUM WORDT GERUND DOOR VRIJWILLIGERS!!
voor wie dit nig niet snapt, dit zijn dus mensen die op basis van een belangenloze inzet het forum online houden.
Ik wil niet weten hoe veel mails er dagelijks gestuurd worden (naast alle spam!!) met vragen en opmerkingen.
Inderdaad net zoals Amatuer19 schrijft, niet schoppen tegen de MOD's dat doet meer "pijn" dan je denkt!!
Gewoon een mailtje er achteraan sturen met de vraag nogmaals gesteld. Is dat nou écht zo'n probleem?!
Ik vond het jammer hoor, een jaar geleden liep het hier heel anders... was de sfeer "gezelliger" en kon er ook aardig wat meer zonder dat er direct met ban's en slotjes gesmeten moest worden.
De laatste paar maanden lijkt het erop dat men bezig is de sfeer goed te verzieken...
Als het allemaal zo makkelijk is, heb dan vooral geduld...
Kost niets, kost geen moeite en het houdt het hier een heel stukje gezelliger!!
Jens: de sfeer bepaal je hier grotendeels zelf.
De moderators grijpen alleen in als iets uit de hand loopt.
Wat die schema's betreft, vraag de betreffende mod eens per e-mail hoe en wat, of laat hier weten aan wie je de schema's hebt gestuurd.
Verder zijn sommige ("oudere" ) mods momenteel zeer druk in hun prive-leven en hebben daardoor weinig of geen tijd om op het forum te kijken.
Daarom ook hebben we 4 nieuwe mods erbij (KIF, Henry, Aart en GJ), en deze 4 mensen zijn zeer zeker wel regelmatig actief.
Nogmaals ter info: als iemand KT88 wil mailen, doe dat dan naar het e-mail adres in mijn profiel, dat komt zeker aan en wordt doorgaans elke dag gelezen.
Dit staat trouwens onderaan elke post van mij.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Jens:
naar wie heb dat dan gestuurd?
een hoop stampij maken en vervolgens crusiale informatie achterwege laten heeft niemand wat aan.
wellicht is er iets niet goed met een of ander spamfilter, meld het ons via e-mail (
) zodat we het probleem in de toekomst kunnen voorkomen.
@amateur19, the force and MTS plus: bedankt 
Wat een gezeur allemaal. Ik kom hier niet zo vaak, ben wel "collega" op een ander forum. Ik denk dat de mod's hier ook met plezier een heleboel vrije tijd in het forum en de site steken.
En mocht je een andere site zoveel beter vinden? Ga daar dan naar toe! Of begin zelf iets.Daar ben je gelukkig geheel vrij in.
Maar hier een beetje af lopen te geven op de mods is toch wel erg laag.
Overigens heeft meneer "Elektro Fan Jens" toch al zeker de respectabele leeftijd van 11 jaar. En maar klagen...
[Bericht gewijzigd door Toon30 op ]
En eh... als ik eens wat aan een mod mail... krijg ik doorgaans binnen een paar uur antwoord. Dus vooralsnog geen reden om aan te nemen dat mail naar hun naar /dev/null gaat...
Op 5 juli 2006 00:15:54 schreef Toon30:
Overigens heeft meneer "Elektro Fan Jens" toch al zeker de respectabele leeftijd van 11 jaar. En maar klagen...
Ik denk dat je dat wel even los moet zien van zijn klacht.
Als er inderdaad geen reactie komt op een verzonden e-mail, dan mag dat zeker gemeld worden.
Maar dan liefst wel op een respectvolle [;-)] toon en niet pas na 2 maanden.........
Het is na zo'n lange tijd wel wat moeilijk om na te gaan waar en wat er mis is gegaan.
Ibanez