Vage discussie?!

Deze: http://www.circuitsonline.nl/forum/view/31968

Is hier in geknipt? Of wat? Verwijderen ipv een halve discussie te laten staan, is dat geen betere optie?
Is niet de eerste keer dat ik zoiets zie, vandaar.

Lijkt mij namelijk sterk dat iemand een discussie begint met: .

En dat iemand antwoord met:
Gepost vrijdag 3 maart 2006 22:08:14
Voor zover ik het op de foto kan zien is schakelaar A een krachtgroepautomaat of een 2 fasen kookgroep.Als C een hoofdschakelaar is mag je de aardlek niet weglaten! Je zou C op de plaats van de oude aardlek kunnen zetten en de aardlek in de bovenste kast bouwen,of nog liever 2 andere aardleks met een waarde van 30 mA,deze oude zal nog wel 0,5 A zijn denk ik.Dus A eruit,modules opschuiven en dan zoals hierboven.De hoofdschakelaar is pas verplicht bij gebruik van meer dan 2 aardleks dus je zou ook de zwarte kast boven de meter helemaal weg kunnen laten.
NV Lambik

Gepost vrijdag 3 maart 2006 22:13:22
Zo te zien is A een 4 polige automaat, is die misschien van
het kookfornuis?
Die draden die daar hangen te bengelen in de buurt van B staan die onder spanning?

- meten om te weten -

Ts weer: .

?????

Avond!

Zoals u ziet heeft de topicstarter er zelf voor gekozen zijn eerdere posts te editen tot een enkele ".".

Vervolgens heb ik de discussie gesloten.

Hoi Aart

Je hebt gelijk denk ik, maar helaas voor mij niet zichtbaar! ( althans, niet zichtbaar genoeg)
Daarin moet ik je dan gelijk geven.

Groeten

Oeh, dat zou kunnen, bij mij staat er in de posts van tuut dat hij ze om ongeveer 22:38 ge-edit heeft.

Het al dan niet zichtbaar zijn van die edit-info is zowiezo wat vaag naar mijn gevoel, ik zal er eens achteraan gaan. :)

Nu ik bedoel eigenlijk: Ik weet niet wat hij ge-edit heeft
dus vandaar!

Groeten

Het is ook niet netjes, en komt gelukkig weinig voor.