Ik vind het goed van deze site een ongeveer kloppende prijs bij de circuits te zetten (goed idee van jullie!!!)
En ook et forum is geweldig.

PS maar volgens mij klopt ie bij de OHM meter niet helemaal zo'n metertje kost wel 5 euro (ofzo)

Verder prima site

We zullen er eens naar kijken, voor €1,35 kan het in ieder geval niet.

hmm idd fijn van de prijzen maar er kloppen idd er een paar niet :s

Op 25 januari 2003 21:38:17 schreef terrorfeary:
hmm idd fijn van de prijzen maar er kloppen idd er een paar niet :s

aan dit soort postings hebben wij (CO en haar bezoekers) dus helemaal niets.

onderbouw in het vervolg je opmerking even met concrete feiten.
Dit is wel zo makkelijk. (Lees: duidelijkheid is de sleutel tot succes)

Ik wil best voor jullie een paar controleren, bijwerken gericht op de conrad gids, idee misschien??

ook de regelbare voeding klopt niet helemaal, een vriend van me heeft die gebouwd en die lag wel aan €50

het was wel een andere trafo, maar die koste maar €25

[Bericht gewijzigd door Moonwalker op ]

Op 25 januari 2003 23:59:47 schreef Erik:
Ik wil best voor jullie een paar controleren, bijwerken gericht op de conrad gids, idee misschien??

Heb ik geen moeite mee. Is dan tevens ook niet de goedkoopste prijs.

Op 25 januari 2003 23:59:47 schreef Erik:

Jij hebt echt niks te doen normaal he? :)

Mensen, tuurlijk kloppen de prijzen niet 100%. Je moet er er meestal een marge houden van +-20%. Het is maar net waar je het koopt en van welke kwaliteit.

Eigenlijk vindt ik dat idee van de conrad gids nog niet zo'n slecht idee, maar je zou ook de prijzen weg kunnen laten en in de FAQ een verwijzing naar dergelijke online shops kunnen zetten om de prijs bij benadering online even op te zoeken, de prijzen zoals die nu op CO staan zullen ooit wel geklopt hebben, maar als ik ga kijken dat ik vroeger een stuiver voor een metaalfilmweerstand betaalde en tegenwoordig maar liefst €0,10 (dat is bijna 4,5 keer zoveel) en dat op een paar jaar tijd, zo blijf je de website bijwerken door schommelingen in de prijzen en marktwerking.

Hey Bas,

tuurlijk heb ik wel wat te doen :) maar ja eens een ander helpen kan niet kwaad toch?