Op 6 april 2006 17:50:49 schreef Lucky luke:
nou kan ik natuurlijk het topic opzoeken via de verbeterde zoekfunctie, maar waarop zoek ik dan? als ik meerdere projecten heb lopen is dat ook redelijk omslachtig
gebruikersnaam starter: Lucky Luke
http://www.circuitsonline.net/forum/search.php?query=Lucky+Luke&mo…
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 6 april 2006 18:00:14 schreef JuuL:
[...]
gebruikersnaam starter: Lucky Luke
http://www.circuitsonline.net/forum/search.php?query=Lucky+Luke&mo…
dat zijn er redelijk veel.( bij mij zeker nog wel doenlijk, maar bij mensen die hier al heel lang zitten is dat anders) maar met een lijstje in "mijn gegevens" lijkt me dan toch handiger...
en bovendie, als daar alles staat waar je e-mailnotificatie op hebt kun je ook andere dan eigen topic's toch in de gaten houden.
(of als optie naast e-mailnotificatie: "plaats in mijn interesante topic lijst", dat voorkomt gelijk 315 mails als je 1 vraagje stelt in de kg uitdaging of in het nixie/dekatron/numitron etc. topic
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
greenghost
onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
Op 7 april 2006 15:17:52 schreef Lucky luke:
pm: overbodig, daarvoor is msn, email, cochat.
nee vind ik niet is best wel een goed id
Mr. Digital
slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.
Lucky, je kan ook gewoon op je eigen naam klikken, dan krijg je alle topics waarin je gepost hebt.
[Bericht gewijzigd door Mr. Digital op ]
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 7 april 2006 15:42:30 schreef greenghost:
[...]nee vind ik niet is best wel een goed id
ja, dan heb je alles op een plek. dat is wel een voordeel.
maar geef mij maar msn.
Op 7 april 2006 17:35:56 schreef Mr. Digital:
Lucky, je kan ook gewoon op je eigen naam klikken, dan krijg je alle topics waarin je gepost hebt.
uhm... ja... zoek jij het ff uit?
dat zijn er vrij veel. en voor diegenen die hier langer zitten nog meer. en als ik hier over 10 jaar nog zit zijn het er bij mij ook te veel. (nu al eigenlijk)
Op 7 april 2006 17:41:21 schreef joerideman:
Dat bedoelt die niet, dat je topics terug kan zoeken die je interesant vind. En ik kan in die ruim 1100 post echt niet zo snel zien welk topic ik nou interesant vind voor later.
mee eens. het zijn er gewoon teveel om "dat ene" topic te vinden...
Bovendien je hoeft niet altijd gereageerd te hebben. En dat laatste lijkt me doorslaggevend
gelukkig staat het al op de todo.
waneer is 't af, modjes?