Schizo
Disce quasi semper victurus, vive quasi cras moriturus
Dus met deze schakeling:

Ik zou jullie vragen om een de een proggytje da ik net gemaakt heb te draaien.
Liefst mensen met een Windows NT / 2000 / XP .
[Bericht gewijzigd door Schizo op ]
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op 8 februari 2003 19:48:09 schreef Schizo:
Dus met deze schakeling:Ik zou jullie vragen om een de een proggytje da ik net gemaakt heb te draaien.
Liefst mensen met een Windows NT / 2000 / XP .Mijn email is brechtel_w@hotmail.com
Zet ff proggie ff onn dan
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
geef meteen even een reden waarom je zo nodig wilt dat meerdere mensen dat progje gaan draaien.
wat doet het progje?
welke programmeertaal?
mogen we eerste de broncode zien alvorens het draaien?
wat ik duidelijk wil maken is:
ik zou nooit zomaar een programmatje draaien van een wildvreemd persoon, wie weet zit er wel een virus of trojan in gebakken. niet dat ik je per definitie hier meteen van beschuldig, maar je zal me vast wel begrijpen.
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
Schizo
Op 8 februari 2003 22:07:09 schreef Jeroen Boere:
geef meteen even een reden waarom je zo nodig wilt dat meerdere mensen dat progje gaan draaien.wat doet het progje?
welke programmeertaal?
mogen we eerste de broncode zien alvorens het draaien?
De enigste reden dat ik wil dat mensen het draaien, is om te weten of de parallele poort, wel degelijk onder elke windows gebruikt wordt.
Het is geschreven in Borland C++ Builder.
Bij mij werkt het, maar ik zou niet weten of het bij iem ander zal gaan. Kan zo ook nagaan welke dll er moeten bijzitten om het aan de praat te krijgen.
Schizo
links gaan niet meer
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Schizo
Op 9 februari 2003 00:16:42 schreef Bastiaan:
Zou je ook de source willen posten?
Tuurlijk 
Die is verouderd :)
Ik heb dat vorig jaar gemaakt en ze werkte perfect tot dat ik ergens een korsluiting gemaakt heb.
Youmer;)
Schizo
Op 17 maart 2003 09:34:58 schreef Johan v. Althuis:
Wel leuk dat iedereen maar 8 outputs gebruikt terwijl je er 12 van kunt maken.Johan
Vertel eens 
Op 17 maart 2003 09:34:58 schreef Johan v. Althuis:
Wel leuk dat iedereen maar 8 outputs gebruikt terwijl je er 12 van kunt maken.Johan
Dat gaat via de data input lijnen toch? die dingen die aangeven wanneer het papier op is enzo.
Op 8 februari 2003 22:20:04 schreef Schizo:
De enigste reden dat ik wil dat mensen het draaien, is om te weten of de parallele poort, wel degelijk onder elke windows gebruikt wordt.
Het is geschreven in Borland C++ Builder.
Bij mij werkt het, maar ik zou niet weten of het bij iem ander zal gaan. Kan zo ook nagaan welke dll er moeten bijzitten om het aan de praat te krijgen.
Volgens mij gaat dat niet bij iedereen werken, aangezien niet iedereen zijn LPT op het zelfde adres heeft zitten als jij. Bij veel mensen is dat 888 (decimaal) maar ik ben ook al andere waarden tegengekomen.
klopt!
Sommigen daarvan werken iverterend erg lastig.
de adressen kun ej vinden bij systeem info in win 98
wie hulp nodig heeft zegt het maar.
johan v. Althuis
Sorry maar heb geen ervaring met XP (poorten enzo).
Met 98 lukt het me wel. Zal me volgende week maar is gaan verdiepen in XP. Eerst moet ik nog ff een ander probleempje oplossen.