Subwoofer filter ingangssignaal

Het gaat dus om deze: Subwoofer filter
Nu wil ik mijn reeds bestaande muziekdoos uitbreiden door er een actieve suboofer op aan te sluiten.
Nu het schema lijkt mij niet geschikt om rechtstreeks van de speaker output van mijn amp naar de ingang te gaan van de filter. Nu kan ik natuurlijk de line out van mijn Pc gebruiken en daar alles op aansluiten, maar als ik dan mijn muziek wat luider zet dan gaat de subwoofer niet mee harder spelen.

Dus hoe sluit ik een subwoofer(filter) aan op een speaker output van mijn amp.?

Koen

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

hallo,
dat kan alleen als jij een losse voor en eind versterker hebt of als jouw amplifier een pre out en main in heeft.

oh, was ook even vergeten te vermelden dat jouw subwoofer ook een line in en line out moet hebben.

Je zou je speakeruitgang kunnen verzwakken door een spanningsdeler, dan kun je wel dit filter gebruiken.

Groetjes Dennis

No pain no gain

Dit gaat wel maar dan moet je een passieve filter gebruiken, een actieve is dan heel moeilijk te doen.

Je hoeft helemaal geen passief filter gebruiken, je kunt ook tussen de versterkeruitgang en subwooferfilter een potmeter plaatsen.

Groetjes Dennis

No pain no gain