rimco
Digitaal - Mijn ding :P
Videomodulator
AKA Naftebakje @Tweakers.net --- Zonder dwarsliggers geen spoor
Persoonlijk zou ik op F1 drukken, en daar ff kijken naar DLL's. Het lijkt me dat er wel wat van zal te vinden zijn, VB is nogal uitgebreid gedocumenteerd.
Op 7 september 2006 19:06:33 schreef Videomodulator:
Persoonlijk zou ik op F1 drukken, en daar ff kijken naar DLL's. Het lijkt me dat er wel wat van zal te vinden zijn, VB is nogal uitgebreid gedocumenteerd.
Op voorwaarde dat je een legale met MSDN hebt...
rimco
hmmm, dan zou het niet ervoor zijn. en volgens mij zal het niet een component (ipv. reference) in dll vorm zijn. kan je anders ook nog proberen dacht ik.
rimco
ik heb ze dacht ik ook wel eens gezien in dll, maar dat was dan miss verkeerd genoemd. is wel weinig voorkomend. heel weinig dan.
Cammergon
"Reality is for people who lack imagination."
als je can't add reference to the specified file krijgt is dat omdat er geen objecten maar losse functies in de dll zitten.
ik weet niet precies wat je wil doen maar heb je geen module bestand(.bas) met .dll declaraties?
Cammergon
"Reality is for people who lack imagination."
nee Option Explicit is voor het declareren van variabelen
ik bedoel een module bestand dat bij je dll zit waar functie declaraties inzitten als dit:
Public Declare Sub Sleep Lib "kernel32" Alias "Sleep" (ByVal dwMilliseconds As Long)daarmee declareer je de functie sleep die je dan altijd in een programma kan gebruiken