Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
telt dit ook:
RGB LED paneel?
defecte led's moet ik toch zelf vervangen 
dus wat betreft de vraag "een zelf gemaakte.."
ja, hij was kapot, en ik heb hem zelf gemaakt 
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Op 14 september 2006 21:58:16 schreef klein is fijn:
[...]
Je kent hem waarschijnlijk al, maar hij voldoet aan de eisen:[afbeelding]
De FM bug voor aan m'n laptop. Meer foto's (van oa de behuizing) zijn hier te vinden.Oja, nieuwe opdracht.. [afbeelding]
Doe mij maar een zelfgemaakte print met minstens 15 SMD LED's.
Deze vind ik echt wel sjiek gedaan echt mooi, en compact
Hoe lang houd het batterijtje het uit?
Op 14 september 2006 19:53:12 schreef Sine:
[...]Ik zoek nog steeds iets met germanium >transistors<
Waar is deze foto genomen? Is dat bij iemand thuis of zo?
klein is fijn
Moderator
Op 14 september 2006 23:22:39 schreef Blanckaert Tim:
Deze vind ik echt wel sjiek gedaanecht mooi, en compact
Hoe lang houd het batterijtje het uit?
Best wel een tijd, theoretisch rond de 100 uur. In de praktijk dondert echter het zendvermogen dan naar beneden. Maar met een volle batterij draait ie zo een paar dagen.
Op 14 september 2006 22:35:43 schreef Sine:
Ik gok van wel ... anders kon de volgende post wel weer eens lang gaan duren
Komop, ik wilde eerst 20 LED's typen, maar ik dacht laat ik het makkelijk houden. Iemand zal toch wel een stel SMD LED's op een print hebben gemikt?
[Bericht gewijzigd door klein is fijn op ]
Daar ben ik net mee bezig!
Ik ben mijn huidige LED Clock aan het her-ontwerpen, en vervolgens wordt deze gemaakt met 192 SMD Led's
klein is fijn
Moderator
Zo, jij pakt het nog grondiger aan dan mij! Ik had al een deels layoutje klaar liggen voor een 4x 7 segment display met SMD LED's, ieder segment met drie 0603 LED's. Totaal 86 LED's.
Ik ben op dit moment het schema aan het aanpassen, zodat alles nog beter zal werken. De layout begin ik daarna aan. (wordt weer een hel om dat SMD spul op een bordje te frotten)
http://www.circuitsonline.net/forum/view/33888/23/led+clock
Bijna onderaan:P is de vaderversie
Op 14 september 2006 21:10:01 schreef Jeroen Boere:
[...]1. dat zijn vaste installaties...
2. 360 graden draaien... dat moet je even uitleggen...
heel simpel, ze kunnen de schermen rondjes laten draaien. wat ik zag was 4 schermen die dat allevier konden draaien. dan konden ze een langwerpig scherm maken of een groot en dik scherm. wat het nut ervan is weet ik ook niet. maar je kent het he iedereen daar moet opvallen...
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Die is nog steeds de LED's aan het tellen. 
Wat Jeroen's foto betreft: toeval of niet, maar het bewegen van m'n scroll-wieltje verschuift de foto (bijna) met evenveel pixels als de afstand tussen 2 LED-rijen, wat een rare optische illusie teweegbrengt.
Op 15 september 2006 21:36:30 schreef pros:
......
Wat Jeroen's foto betreft: toeval of niet, maar het bewegen van m'n scroll-wieltje verschuift de foto (bijna) met evenveel pixels als de afstand tussen 2 LED-rijen, wat een rare optische illusie teweegbrengt.
Hier dus ook 
Jeroen Boere
ow, haha, ik zal eens nieuwe opdracht geven:
een defecte (lees: niet werkende) pixel in een TFT kleuren scherm. 
Op 15 september 2006 22:47:44 schreef Jeroen Boere:
ow, haha, ik zal eens nieuwe opdracht geven:een defecte (lees: niet werkende) pixel in een TFT kleuren scherm.
Ik heb een dode pixel in een CRT scherm op stage 
Geldt dat ook? Ik zal der maandag even een foto van maken.
Op 14 september 2006 22:14:29 schreef Jeroen Boere:
telt dit ook:RGB LED paneel?
defecte led's moet ik toch zelf vervangen
dus wat betreft de vraag "een zelf gemaakte.."ja, hij was kapot, en ik heb hem zelf gemaakt
volgens mij is dit een foto van de meeste via's 
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Op 15 september 2006 23:22:53 schreef Brokencore:
[...]
Ik heb een dode pixel in een CRT scherm op stageGeldt dat ook? Ik zal der maandag even een foto van maken.
op een crt scherm??? is dat wel mogelijk??
mss een stukje fosfor dat er niet meer is of zo, want dat vind ik nu raar, crt's werken met beeldbuizen, die gezellig elektronen afschieten...
Ben_
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
Het is mogelijk op een CRT, heb het ook wel eens gehad. Natuurlijk is het niet echt een pixel, maar wel een donker stukje van ongeveer dat formaat... Vuiltje/foutje in de grille (agp) of fosforlaag denk ik?
Tim Blanckaert
Op 16 september 2006 00:01:17 schreef Sine:
Een CRT *is* zelfs een beeldbuisCathode Ray Tube
Ja ok, mezelf verkeerd uitgedrukt, srr
Op 16 september 2006 00:56:34 schreef Ben_:
Het is mogelijk op een CRT, heb het ook wel eens gehad. Natuurlijk is het niet echt een pixel, maar wel een donker stukje van ongeveer dat formaat... Vuiltje/foutje in de grille (agp) of fosforlaag denk ik?
Hoe oud was dat scherm dan??¿¿
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Medische elektronica:
Een 8 channel polygraph EEG (om hersengolven mee te registreren, varanderingen in huidvochtigheid e.d.
Voor veel meer medische toestellen (en de gekste namen):
http://www.pemed.com/
Inwendige van medische toestellen blijkt moeilijk
Volgende: Elektronica die alleen nuttig is voor vrouwen!
- - big bang - -
Jeroen Boere
Op 16 september 2006 15:03:20 schreef big bang:
Volgende: Elektronica die alleen nuttig is voor vrouwen!
- - big bang - -
uhm... weet wel wat je vraagt 
tis zo sim-pel om een "lullig" afbeeldinkje hier neder te plempen.... 
big bang
Heehehee, wat bedoel je Jeroen? Is toch een vraag als een andere?
Er moet wel elektronica inzitten hé!
- - big bang - -
tis zo sim-pel om een "lullig" afbeeldinkje hier neder te plempen....
haha benieuwd wie er een foto van (zijn)/haar "lullig" speeltje gaat trekken.
srry kon het niet laten 
rimco
Digitaal - Mijn ding :P