De tweeters staan aan beide zijden in het midden naar elkaar toe, vandaar dat ik ze in 1 frame wil hangen, waarin ik beide panelen iets kan draaien om zo het afstraalgedrag onde controle te krijgen.
Laag is omnidirectioneel (voorzover je daar bij een dipool van kunt spreken ), dus dat dat iets naar het midden opschuift is geen probleem.
De hoeveelheid luchtverplaatsing is fenomenaal, net even "The Grassy Knoll" opgezet, de meest gruizige punkfunk die je ooit hebt gehoord, onvoorstelbaar.
Nu even rustiger aan met Faure's Reqiuem (wat dat betreft leven we wel in een bevoorrechte tijd, we beschikken over 500+ jaar muziekgeschiedenis, we hoeven maar een diskje ergens in te steken, of een file te kiezen, en we luisteren naar wat we willen).
Opruimen? Die stapels veranderen elke dag van opzet, hoor!
(Maar ik moet inderdaad een ander meubel hebben, ik wil de hoogte in, met de nieuw te bouwen draaitafel ernaast in/op een zandgevulde bak. Dat geeft ook meer lucht aan de meest rechtse speaker).
Die Pegasus is een van de oudere hybrides, alles draait nu even op de WK omdat die echt beter klinkt in deze opzet.
Jaja, 2 ohm meneer, op een buizenversterker!
Pegasus Audio was de naam van mijn audiotoko, en ik heb nog heel veel stickers over, zodoende