Nieko
LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P
Jeroen/mods, ik zou graag mijn Nick name willen veranderen, zou dat kunnen?
Btw, ik heb misschien nog wel een handige surgestie voor het forum:
Om bij een topic bijv. onder de naam van de starter 'Topic starter' te zetten, zodat je aaltijd weet wie het topic heeft gestart...
Nieko
Nee doe maar Nieko 
Dat is namenlijk een stuk handiger voor de mede forum gebruikers 
[Bericht gewijzigd door Nieko op ]
Electronick
In theory there's no diffrence between theory and practice, in practice there is!
Op 21 oktober 2006 18:47:23 schreef N!€0:
Om bij een topic bijv. onder de naam van de starter 'Topic starter' te zetten, zodat je aaltijd weet wie het topic heeft gestart...
Vind ik ook een zeer handige functie... nu tijdens het lezen moet ik steeds nazoeken of degene die gereageerd heeft ook het topic heeft gestart.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
nick sjeans done,
wel ff opnieuw inloggen denk ik... 
wat betreft je voorstel van TS... lijkt me een waardevolle toevoeging, ik zal vreuls eens een kick geven 
Nieko
Kijk eens aan, danku Jeroen
, gewoon refesh en voila daar stond mij nieuwe nick 
En ik heb nog wel eens goede ideeën 
Even ter informatie voor iedereen:
N!€0 ----> Nieko
[Bericht gewijzigd door Nieko op ]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
ik moest even 3 keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde. ik dacht eerst: dat staat er wel bij. en anders kijk je gewoon bij de eerste post.
maar een tekentje ofzo zou wel makkelijk zijn.
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Op 21 oktober 2006 19:06:44 schreef Nieko:
Even ter informatie voor iedereen:
N!€0 ----> Nieko
Staat wel beter. Ik vind het altijd zo lullig, dat je, om iemand persoonlijk aan te spreken, uitdrukkingen moet gebruiken als: "Maar N!€0, zie je dan niet... enz"
(IRL Proske)
Jeroen Boere
dat je een nickchange heb gehad staat nu 2 weken onder je nickname, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
duidelijk zo? of nie? 
wat betreft je idee: staat op de ToDolijst van onze Devver Jeroen V.
hij gaat het een en ander bekijken hoe we dit idee in ons concept kunnen gieten.
[verwacht niet dat het binnen 2 weken operationeel is, we doen dit samen met andere forum upgrades/updates (jaja, ook die vinden regelmatig plaats
]
Nieko
Oke, is goed. Doen jullie dat bij iedere nick change dat er 2 weeken onder iemand zijn naam dat nick change komt te staan?
Jeroen Boere
Op 21 oktober 2006 20:21:12 schreef Nieko:
Oke, is goed. Doen jullie dat bij iedere nick change dat er 2 weeken onder iemand zijn naam dat nick change komt te staan?
zijn we nog over bezig 
Nieko
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
chipje
Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Op 21 oktober 2006 21:35:30 schreef Ibanez:
neej zo N!€0 -> Nieko
Inderdaad. Dan is het ook duidelijk voor mensen die deze topic hebben gemist.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
nee zoals het nu al bij Nieko staat is eigenlijk het duidelijkst. vind ik.
verzin maar wat moois dus. het is toch nooit goed... (:P)
Ganzz
-
dat [NC] vind ik een beetje onnodig, doe dan inderdaad voorheen. Ik moest 5 min denken voor de oplossing, het staat voor Nick Change 
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Switching Power
Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP