Idd, tegen debielen die snel een heel topic vol willen stampen.

Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij is het mij al verschillende keren gelukt om binnen 30 sec een dubbelpost te maken.

In ieder geval is het soms wel zo: Ik wil een bericht plaatsen, staat er: je moet 30 seconden wachten, oke doe ik dat, klik ik op vorige (in het menu van internet) post ik het bericht nogmaals, en dan staat het er ineens 2 keer.

En bedankt Henry :( mij een beetje een debiel noemen

:p

Op 31 oktober 2006 17:00:05 schreef muddy:
Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij is het mij al verschillende keren gelukt om binnen 30 sec een dubbelpost te maken.

In ieder geval is het soms wel zo: Ik wil een bericht plaatsen, staat er: je moet 30 seconden wachten, oke doe ik dat, klik ik op vorige (in het menu van internet) post ik het bericht nogmaals, en dan staat het er ineens 2 keer.

Dat kan als je twee keer op de postbutton klikt.

Op 31 oktober 2006 17:00:38 schreef fritsuitoosterstreek:
En bedankt Henrey :( mij een beetje een debiel noemen

Graag gedaan :P

Ik bedoel dus die achterlijke personen die snel 10 posten plaatsen met een domme nergens op slaande opmerking.
Hebben we hier gelukkig heel weinig last van.

effe teste:P

eerste post

he inderdaad:o

[Bericht gewijzigd door buzzer op ]

Op 31 oktober 2006 16:56:29 schreef Henry S.:
Idd, tegen debielen die snel een heel topic vol willen stampen.

Als ik mijn mening mag geven en zo neen geef ik ze toch:
Dit is er over ,evenals in het fries zitten lullen en te pas en te onpas slotjes zetten.
Ik zal hier even mijn bijdragen in 't frans gaan zetten ten gerieve van de Hollanders.

Iemand een debiel noemen is ten zeerste ongepast ook als je moderator bent.

Ik vraag me af, of al de moderators het met de uitlating van bovengenoemde eens zijn.

Ward

[Bericht gewijzigd door Wardje op ]

Op 31 oktober 2006 17:00:38 schreef fritsuitoosterstreek:
En bedankt Henry :( mij een beetje een debiel noemen

lange tenen? :-)

Zeg Ward als je een probleem met me heb doe je dat maar via de mail.
En hoezo ongepast slotje?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/40740 ?
Dat was nog heel coulant, de TS had al 2 over hetzelfde toestel geopend:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/37818
http://www.circuitsonline.net/forum/view/38719

Dus eerst maar eens goed kijken voordat je begint te blaten?

Volgens mij heeft hier iemand last van hele lange tenen...

@Henry S

Wat mij het meeste ergert is iemand debiel noemen.
Met welk recht?
Maak er maar gauw een slot aan.

Ward

Op 3 november 2006 15:57:59 schreef Wardje:
@Henry S

Wat mij het meeste ergert is iemand debiel noemen.
Met welk recht?
Maak er maar gauw een slot aan.

Ward

wie zegt dat het trouwens op jou slaat?

ik d8 eerder dat em die "graag gedaan" voor de grap zei zenne

Waar maak je toch druk over? Weet je eigenlijk wel over welke personen ik het heb?

En dat Fries: Een geintje tov een topic kicker, moet toch kunnen of ben je altijd 100% serieus?

Op 3 november 2006 16:00:16 schreef Blanckaert Tim:
[...]
wie zegt dat het trouwens op jou slaat?

ik d8 eerder dat em die "graag gedaan" voor de grap zei zenne

Gelukkig, toch iemand die het begrijpt.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Op 3 november 2006 16:01:06 schreef Henry S.:

[...]
Gelukkig, toch iemand die het begrijpt.

mss zijn belgen gwn iets meer gewoon...

[Bericht gewijzigd door Tim Blanckaert op ]

ehh ik ben noord brabander die nu in zeeland woont. Geen belg!! (misschien scheelt het dat ik er 4 jaar gewoond heb :))

EDIt en wardje is altijd heel serieus. Zie dit topic:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/39970

Ga hier idd heel even off topic door op een ander zijn stelling in te haken. Hij wordt meteen boos en zelfs na excuses nog niet tevreden!

als er hier iemand lange tenen heeft....

[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]

Ward, gaat dit over mij?

die opmerking bedoelde ik sarcastisch. Ik ben niet boos op Henry, anders had ik wel anders gereageerd:p

Dan stond je wel met die 'gun' voor de deur. :P

Op 3 november 2006 16:39:12 schreef fritsuitoosterstreek:
Ward, gaat dit over mij?

die opmerking bedoelde ik sarcastisch. Ik ben niet boos op Henry, anders had ik wel anders gereageerd:p

Ja

Jeetje, jeetje, jeetje.... Zijn er nu al mensen die last hebben van Seasonal Affection Disorder? Kan nog leuk worden dan deze winter...

Toch heeft Ward wel gelijk. :9
T is niet netjes.

[Bericht gewijzigd door pia op ]

eigenlijk is 30sec. nog best weinig. tis zo nog heel goed mogelijk een topic vol te spammen. zou wle handig zijn als je bijv. niet meer dan 3posts onder elkaar mag doen

Op 3 november 2006 15:51:28 schreef Wardje:
Ik vraag me af, of al de moderators het met de uitlating van bovengenoemde eens zijn.

Wat ik redelijk ongepast vindt is dat je hier de moderators tegen elkaar uit probeerd te spelen.

Als je het dan zo graag weten wilt:
Ik had me op een openbaar forum misschien anders uitgedrukt, maar in besloten kring misschien wel hetzelfde. Ik ben het dus in ieder geval niet oneens met onze fries. Ik begrijp de strekking van zijn betoog in ieder geval wel en daar kan ik mij prima in vinden.

Overigens neem ik aan dat Henry S. er niet van uit ging met een debiel te maken te hebbben (= iemand met een IQ van 70-79)

Een fries heeft altijd gelijk!!!

:P ;)

Op 6 november 2006 17:20:52 schreef GJ_:
[...]
Overigens neem ik aan dat Henry S. er niet van uit ging met een debiel te maken te hebbben (= iemand met een IQ van 70-79)

Nee natuurlijk niet, en dat snapt ook iedereen, zelfs Wardje.

Maar Wardje heeft al vaker laten blijken moderatie maar 'gezeur' te vinden, en volgens de 'Wet van Wardje' mag ik geen topics sluiten.
Dat, gezien zijn eerdere uitspraken, zal de hoofdreden wel geweest zijn om in dit topic te posten en dan vervolgens al zijn ergenissen te spuwen.