CO merchandise

MiTcHeLL, je let weer eens niet goed op;

De merchandise is voor geintereseerden die het leuk vinden om CO spullen te hebben. Hier zijn TOTAAL GEEN RECLAME of andere PROMOTIE doeleinden in betrokken. Dus dat van die banners is bullshit, want daar gaat het helemaal niet om.

Het is natuurlijk wel zo dat je met bijvoorbeeld een t-shirt automatisch reclame maakt, maar dat is niet het beoogde doel.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op dinsdag 1 april 2003 17:41:19

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Er staat ook dat er winst op gemaakt wordt op de t-shirts om de hosting te betalen, maar er zijn al genoeg mensen die dit gratis aanbeden(zonder reclame)

Op 1 april 2003 17:40:12 schreef Bastiaan:
MiTcHeLL, je let weer eens niet goed op;

.

Het is natuurlijk wel zo dat je met bijvoorbeeld een t-shirt automatisch reclame maakt, maar dat is niet het beoogde doel.

:D haha owke

May The Source Be With You

Op 1 april 2003 17:47:48 schreef fantasy2:
Er staat ook dat er winst op gemaakt wordt op de t-shirts om de hosting te betalen, maar er zijn al genoeg mensen die dit gratis aanbeden(zonder reclame)

Grapjas, als je eens wist wat die hoster ons te bieden moet hebben dan bestaat er geeneen meer die dat voor niks doet hoor. Dacht je nou echt dat wij gingen betalen voor een hoster als het gratis kon?!

Of bedoel je wat anders?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 1 april 2003 18:46:37 schreef Bastiaan:

[...]

Grapjas, als je eens wist wat die hoster ons te bieden moet hebben dan bestaat er geeneen meer die dat voor niks doet hoor. Dacht je nou echt dat wij gingen betalen voor een hoster als het gratis kon?!

Of bedoel je wat anders?

Ik bedoel wat anders ja;)
Een paar berichtjes terug werd er gezegt dat als we een t-shirt kochten dat we dan de hosting mee betaalden. Maar hoezo? Ik las ook weer iemand die het wou aanbieden(gratis)
vraag anders wat hij te bieden heeft.

ja, vraag eens, en zowieso, wat of my prices? Misschien even rondkijken, maar denk dat je niet super veel lager komt. Ten eerste al de verzendkosten. T-shirts zijn ook niet goedkoop en drukken is ook nog een redelijke kostenpost. Dan de bijdrage aan CO en de bijdrage voor het uitvoeren hiervan...

Op 1 april 2003 19:09:09 schreef Syb:
ja, vraag eens, en zowieso, wat of my prices? Misschien even rondkijken, maar denk dat je niet super veel lager komt. Ten eerste al de verzendkosten. T-shirts zijn ook niet goedkoop en drukken is ook nog een redelijke kostenpost. Dan de bijdrage aan CO en de bijdrage voor het uitvoeren hiervan...

Daar heb ik het niet over. Over de bijdrage voor CO, hoezo?
Ze hebben het aangeboden gekregen voor gratis hosting. En hoezo bijdrage voor het uitvoeren? Dan wil ik ook wel wat:D of tenminste een gratis t-shirt ofzo voor het ontwerp.:P

http://home.zonnet.nl/corbin_los/EindontwerpCO.jpg
staat hij hier ook even

formaat zelf al aangepast

[Bericht gewijzigd door Sybrand op dinsdag 1 april 2003 19:20:19

Syb, kun je mischien dat JPG-tje wat kleiner van formaat maken dan 1023x666 puntjes, dan schuift de tekst van de berichten niet zo irritant door de rechter kantlijn.

Edit:
Stuur maar even op dan krijg je hem gehalveerd terug.
Is al niet meer nodig zie ik.

19:23:10 Dank je.

[Bericht gewijzigd door Carel M. op dinsdag 1 april 2003 19:22:47

at your service

carl was 3 seconden sneller

[Bericht gewijzigd door Sybrand op dinsdag 1 april 2003 19:22:36

Op 1 april 2003 18:57:28 schreef fantasy2:
[...]
Ik las ook weer iemand die het wou aanbieden(gratis)
vraag anders wat hij te bieden heeft.
...
Ze hebben het aangeboden gekregen voor gratis hosting.

Wat wij doen met het hosten dat bepalen wij zelf wel. En zoals ik al eerder zei, niemand host ons gratis als die weet wat voor opties die dan moet leveren voor niks. Maargoed, dat is jouw zaak niet, dus daar ga ik niet verder op in.

Op 1 april 2003 19:12:31 schreef fantasy2:
[...]
Over de bijdrage voor CO, hoezo? En hoezo bijdrage voor het uitvoeren? Dan wil ik ook wel wat:D of tenminste een gratis t-shirt ofzo voor het ontwerp.:P

Jij denkt echt alleen aan je jezelf he?! Deze site is er al vanaf het begin om gratis en voor niks aan anderen info te bieden en te ze helpen. Dat jij nou altijd voor jouw diensten vet laat betalen moet jij weten, wij doen dat iig niet. Het enigste waar we baat bij hebben is een kleine vergoeding voor onze onkosten, zoals de hosting bijvoorbeeld, en dan hebben we het dus totaal niet over winst.
En daarnaast ga je produkten "verkopen" die prijken met de naam van onze site. Als jij daar geld voor zou vangen dan is het wel zo netjes om ons dan ook een deel daarvan te geven. Ik vraag me trouwens intussen wel af hoe jij aan zo'n drang naar verkopen komt voor iemand van <19 jaar.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op dinsdag 1 april 2003 20:53:10

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

zie, en daarom voeg ik dat dus al netjes in. Ik ben beleefde 16 jarige. Maar trouwens Bastiaan, dat is voor niemand beleefd, 16 of niet...

Maar goed, dat is waar ik achteraan ben geweest. Meer kan ik er zo even niet van maken.

Vind het ook wel sociaal om CO wat te geven, als je ziet wat die lui allemaal hier doen. Zij bekijken alles, helpen veel, bouwen site, zorgen dat alles in goede banen blijft lopen...
waren exact gelijk
kan het je wel uitleggen hoe hij daaraan komt, geld!!!!

misschien eens een poll plaatsen?
week 1: is er interesse?
indien genoeg positieve reacties, welke materialen?

pointers don't kill programs, programmers kill programs

T-shirts gaan veel te duur uitkomen als je ze moet laten drukken.

Er bestaat toch van dat printpapier om zelf t-shirts te drukken? Zelf heb ik er zo al een paar gemaakt, en de kwaliteit is echt goed.

CO zorgt voor het logo (al dan niet afgedrukt), wij voor het t-shirt.

Op 2 april 2003 10:38:51 schreef Armani:
T-shirts gaan veel te duur uitkomen als je ze moet laten drukken.

Er bestaat toch van dat printpapier om zelf t-shirts te drukken? Zelf heb ik er zo al een paar gemaakt, en de kwaliteit is echt goed.

CO zorgt voor het logo (al dan niet afgedrukt), wij voor het t-shirt.

Leuk idee, alleen dat is echt een klote werk om dan allemaal van die shirts te gaan zitten strijken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Die strijk-kwaliteit is niet echt goed na een paar keer wassen is het een stuk vager en als je hem op 40graden wast gaat het er helemaal af.

Euh......

Leuk idee, alleen dat is echt een klote werk om dan allemaal van die shirts te gaan zitten strijken.

Als ieder zelf z'n t-shirt strijkt, is er toch geen werk.

je kunt bijvoorbeeld ook gewoon dat je het CO logo koopt. en dat je dan voor je eigen t-shirt moet zorgen.

Hieper de piep!

Op 2 april 2003 11:11:42 schreef Roel:
je kunt bijvoorbeeld ook gewoon dat je het CO logo koopt. en dat je dan voor je eigen t-shirt moet zorgen.

dat probeer ik dus te vertellen

Ok, Armani, heb je gelijk in. Maar ik denk zelf dat dan de kwaliteit niet zo super zal zijn en het zal niet iedereen lukken om zoiets op zijn shirt te strijken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 2 april 2003 11:58:22 schreef Bastiaan:
Ok, Armani, heb je gelijk in. Maar ik denk zelf dat dan de kwaliteit niet zo super zal zijn en het zal niet iedereen lukken om zoiets op zijn shirt te strijken.

Hmm ja ik ben niet zo voor strijken want dan heb ik waarschijnlijk een wit T-shirt met een bruin ingebrande vlek in strijkzijer-vorm :)

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

Goed, zoals al meer gemeld, strijkkwaliteit is gewoon simpel gezegt: KUT. Niets meer, niets minder. Ik heb prijzen gemeld die ik geef: drukken, verzenden, ontwikkelen en bijdrage voor CO.

Dezen lopen, ik zeg het nog maar een keer van:
12 euro bij 2000 stuks
tot
15 euro bij 50 stuks
(prijzen onder voorbehoud)
Ik heb dan wel verzenden binnen Nederland gedaan, Belgie zal iets duurder uitpakken. Je merkt dus wel dat hoe meer er besteld worden hoe goedkoper het wordt. En...wat is 12 euro.

Maar goed, als er genoeg animo voor is, kan het geregeld worden.

Op 2 april 2003 15:55:13 schreef Syb:
Dezen lopen, ik zeg het nog maar een keer van:
12 euro bij 2000 stuks
tot
15 euro bij 50 stuks

Wat wil je doen met 2000 T-shirts. CO heeft veel leden, maar niet iedereen wil er een.:P

Ik doe maar geen nieuwe post, dus hierbij mijn excuses aan Bastiaan.

[Bericht gewijzigd door Tommyboy op woensdag 2 april 2003 16:11:28

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 2 april 2003 16:05:08 schreef Tommyboy:
[...]
Wat wil je doen met 2000 T-shirts. CO heeft veel leden, maar niet iedereen wil er een.:P

Ik had gezegd, serieus aub!

Syb geeft alleen maar aan wat de prijzen zijn. Als hij dit niet had neergezet had je weer gevraagd hoe duur het werd als het er meer werden.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

yep, geeft indicatie aan tussen welke prijzen je het moet zoeken. Preciese prijs kan ik toch nog niet geven. Maar daartussen zal het liggen.