Is misschien wel een goed idee, maar dan moet je wel een bedrijf vinden die dat kan, en ik denk dat dat VEEL duurder wordt. En je kan voor die prijs dan ook alleen dat logo doen, en niet een gehele opdruk. Dit geeft natuurlijk wel probleempkes vind ik. Je komt op meer beperkingen weer uit.
Maar goed, zoek het maar eens uit, en kom met prijsopgave, aan de hand daarvan kunnen we weer verder denken.
What about the design people?
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Ik zal eens kijken of ik iemand ken in die bussines
Het is natuurlijk wel vaak zo dat dat Goedkoop meestal duurkoop is!
Moet je 3 shirts kopen van CO omdat de boel versleten is dan ben je uiteindelijk duurder uit dan 1 goed produkt.
Bovendien nog dit, als er alleen www.circuitsonline.net op komt te staan dan roept dit vragen op, en nieuwsgierigheid van mensen die willen weten wat dat is voor site.
Zet je er veel meer bij op dan denkt iemand al gauw; Oh, weer een electronica site, daar zijn er al zoveel van...
Het is ook een kwestie van de aandacht vestigen op een hobby en een site met forum door de juiste tactiek 
Iemand het met mij eens? 
SWS
jawel, maar je spreekt jezelf tegen, in iedergeval paradoxiaal. Maar ik vind dat er wel wat op mag. En...ik spreek hier over zeefdruk, hiervan is de kwaliteit goed!!! We hebben het niet over drie keer wassen en weg is je opdruk of zo. Maar geef maar prijs, maar ik weet haast wel zeker dat het een aardig stukje duurder wordt, meerendeels ook nog omdat we waarschijnlijk niet zo super veel afnemen.
Sweet Winter Smile
Zodra ik iets gevonden heb laat ik het weten in dit topic.
Ik zou wel willen weten waar ik mijzelf tegenspreek...
Ik heb globaal aangegeven wat de voor en nadelen zijn en mijn zienswijze omtrent de kwaliteit, en om het taktisch aan te pakken als er dan al iets gedaan wordt.
SWS
ja, sorry, las verkeert. Ik las het wat snel, en kwam me nogal tegensprekend over. sorry, mijn nederige excuses...
Sweet Winter Smile
Okee de prijzen "zouden" mee moeten vallen, ik ga proberen het fijne ervan te weten te komen
Meer nieuws volgt.
Sweet Winter Smile
SWSje zal SWSje niet zijn als ie weer iets bijzonders heeft!
Ik ben bij een Lokale bouwmarkt iemand op het spoor gekomen die logo's kan borduren op textiel.
OK, ik snap ook wel dat een bouwmarkt niets met reclame shirts uit heeft te staan, maar ik heb mijn connecties en "leveranciers" overal 
Ik ben druk bezig de betreffende dozenschuiver op te sporen en zodra ik iets weet, of een dealtje kan maken met de bewuste persoon dan laat ik dit zo spoedig mogelijk weten in dit topic, of via een van de Moderators 
Ik heb een projectje gezien en het is echt perfect werk!
Wordt vervolgd 
Dat zeg ik... ...SWS!! 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Okee, lui, hoe is de stand van zaken op dit moment? Wou het weer even wat op de lijst verhogen, zodat de aandachte er weer wat op komt...SWS, what about?
mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
Ik vond jou idee wel leuk ik zal eens kijken of ik iets leuks kan maken met wat foto's enzo.
O ja zou het veel duurder worden met 2 versies? Ik zat namelijk te denken aan 1 met een IC en 1 met een LED. Ik zou ze allebei wel willen als het een mooi ontwerp wordt dan.
mauritzzz
als er twee versies komen is op zich geen probleem, maar het per versie zal dan lager komen te liggen, dan als je een hebt, het nadeel daarvan is is dat het duurder wordt, zowieso met meer + de zetkosten.
Sweet Winter Smile
Ik ben bezig met het onderzoek, alleen waren er prive omstandigheden, ik probeer op kort termijn uitsluitsel te geven.
SWS
en hoe is het nu? Kijk, ik wil die zaak wel regelen, maar er zijn wel grenzen denk ik zo... Tijd is daar een van. Straks is het vakantie, ga ik weg, weet niet of ik het daarna nog wel wil doen(denk het wel, misschien dan juist, maar toch)...
Sweet Winter Smile
Ik ben er inmiddels mee verder gegaan.
Het is logisch dat er grenzen zijn, maar er zijn ook zaken die je niet altijd in de hand hebt, maar wat wel belangrijker is dan shirts.
Als die tijd specifiek afhankelijk is van jouw vakantie, en dat je er nadien mogelijk geen belangstelling meer voor hebt dan is jouw belangstelling ook niet bepaald enthousiast voor dit gebeuren 
Even weer Ontopic, ik zal trachten deze week de met de persoon in contact te komen, want ook dat verloopt nog niet zo als ik zelf graag gezien had.
Even geduld dus, haastige spoed is zelden goed! 
SWS
Op 4 mei 2003 21:26:36 schreef Sweet Winter Smile:
Even geduld dus, haastige spoed is zelden goed!
SWS
Ben ik wel zekers met je eens!!! En dat er ook wel belangrijkere dingen zijn dan T-shirts met een CO embleem erop, ben ik ook met je eens.... Ik zal geduld hebben...
sybrand
mauritzzz
Sweet Winter Smile
Zoals eerder aangekondigd zou ik verslag uitbrengen omtrent mogelijkheden naar het laten maken van borduurwerk op kleding.
Helaas blijkt dat ik onjuist ben geinformeerd en dat ik vooralsnog geen oplossing heb.
Ik vindt het vervelend met dit negatieve resultaat te moeten komen, maar helaas is dit thans niet anders.
De komende periode ga ik nog wel contact leggen met een paar van mijn connecties in de kleding/confectie wereld, wie weet levert dat nog enig positief resultaat op 
Wordt vervolgd!! 
SWS
Ja, jammer... Moet je voorstellen, we hebben iemand op CO met connecties in de modewereld!!! We have to be proud.
mauritzzz
Op 11 mei 2003 13:19:54 schreef Sybrand:
We have to be proud.
hahahahahah
als het er is hoop ik dat et een IA word!